БАҒДАРЛАМА
тарих пәні апталығы
Ұран: Адамзат тарихы - ӘЛЕМ тарихы
Мақсаты: сыныптан тыс жұмыс түрлері арқылы тарих пен қоғамтану пәндеріне танымдық қызығушылықты дамыту.
Тапсырмаларды орындау:
-пәндерге деген қызығушылықты арттыру;
- оның танымдық қызығушылықтарына, оқушылардың дайындық деңгейіне және мұғалімнің педагогикалық тұжырымдамасына оңтайлы жауап беретін оның әр түрлі құрамдас элементтерінің үйлесімі;
-оқушылардың танымдық қызығушылығын, ізденімпаздығын дамыту.
Жоқ. Іс-шара сыныбының күні жеңімпаздары
1 Ежелгі әлем тарихындағы өзіндік ойын 5-сынып 7.12.20 Тюренков Илья
2 Тарихқа негізделген интеллектуалды ойын
«Тарихи аукцион». 6 сынып 9.12.20 Тюренков Игорь
3 «Кім миллионер болғысы келеді» 7-сынып 8.12.20 Жеңімпаздар жоқ (миллион да ешкім ұтпады)
4 «ХХІ ғасыр көшбасшысы» интеллектуалды ойыны,
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік күніне арналған 8 сынып 11.12.20 Сенин Никита
5 9 сынып 10.12.20 Балацко Олеся, Макаренко К.
Жеңімпаздарды марапаттау Барлық сыныптар тәтті сыйлықтармен марапатталды
Тарих және қоғамтану пәні бойынша есеп
Оқытушы Батырбаева Людмила Сергеевна
Пәндік апта 7-11 желтоқсан аралығында өтті. Пәндік аптаның жұмысына 5-9 сынып оқушылары, 30 адам қатысты.
Сыныптан тыс жұмыс дегеніміз - студенттердің өз еркімен қатысу және тәуелсіздік негізінде жүзеге асырылатын, өзінің мазмұны ретінде тарихи өткені мен бүгіні туралы білімдері бар, мұғалімнің басшылығымен жүретін және студенттердің тарих және қоғамтану саласындағы білімдерін тереңдетуге, олардың жан-жақты қызығушылықтары мен қабілеттерін дамытуға ықпал ететін іс-әрекет.
Тарих және қоғамтану апталығы - сыныптан тыс жұмыстың көптеген түрлерінің бірі.
Тарих апталығын өткізу студенттер үшін ойын-сауық емес, негізгі оқу бағдарламасымен байланысты оқытуды ұйымдастырудың бір түрі, оны тереңдетуге, толықтыруға және сол арқылы оқушылардың білім деңгейін көтеруге, олардың дамуына ықпал етеді, ой-өрісін кеңейтеді. , құқықтық мәдениетті қалыптастыру. Төрт шараның әрқайсысы жақсы ұйымдастырылып, жоғары әдістемелік деңгейде өткізілді.
Пәндік аптаның барлық қатысушылары белсенді болды және іс-шаралар өткізуге үлкен қызығушылық танытты. Пән апталығы бекітілген жоспарға сәйкес белгіленген мерзімде өткізілді. Іс-шаралар мен шығармашылық тапсырмаларды дайындау кезінде балалардың жас ерекшеліктері ескерілді. Әр іс-шара жүктелген міндеттерді жүзеге асыруға бағытталды. Барлық іс-шаралар оқушылардың оқу іс-әрекетіне, өмірді және өзін-өзі тануға деген қызығушылығын арттыруға, сонымен қатар өзін-өзі ұстай білуге және өзін-өзі ұйымдастыруға бағытталған. Оқушы осы тақырып бойынша өзінің қиялын, шеберлігін, шығармашылығы мен білімін көрсете білді, ал ойын арқылы балалардың пәндерге деген қызығушылығы мен құқықтық мәдениеті дамыды.
Пәндік апта студенттердің пәнге деген танымдық қызығушылығын дамытып, ұжымда шебер жұмыс жасап, өз жұмыстарын шебер ұйымдастырғанын көрсетті. Жалпы, апта сәтті өтті. Алға қойылған мақсаттар орындалды.