«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

5-сыныптағы бейімделу кезеңін бақылау нәтижелері бойынша аналитикалық ақпарат

Бақылау мақсаты:
1. 5-сынып оқушыларының жалпы білім беретін мектепте оқуға бейімделу дәрежесін анықтау;
2. Олардың дайындық деңгейін, оқытудың тиімділігін зерттеу.
Бақылау әдістері: диагностика, бақылау, талдау
Бақылау негізі: жылдық мектепті жоспарлауБақылау нәтижелері:
2021-2022 оқу жылына арналған ӨСҚ жұмыс кестесіне сәйкес білім берудің сабақтастығы қағидаттарын сақтау, бесінші сынып оқушыларының бейімделу мәселелерін зерделеу, 5-сыныпта оқу үдерісін ұйымдастыру мақсатында 1 жартыжылдықта 2021-2022 оқу жылында осы сыныптағы бейімделу кезеңінің нәтижелеріне талдау жасалды.
Бақылау шеңберінде келесі іс-шаралар жүргізілді:
1. Пән мұғалімдері тарапынан қойылатын талаптардың бірлігін, жеке жұмыстың ұйымдастырылуын, бұрын өтілген материалды қайталау жүйесін, сынып ұжымының ұйымдастырылу жағдайын тексеру мақсатында сабаққа қатысу.
2. 5-сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен сұхбат;
3. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын диагностикалауды бастау.

I. Балалар ұжымы туралы жалпы мәлімет.
5-сыныпта 10 оқушы: 4 ұл, 6 қыз.
Мектебімізде 1-сыныптан бастап 8 оқушы білім алуда, 2019-2020 оқу жылында 1 оқушы, 2021-2022 оқу жылында 1 оқушы келді. Бұл жігіттердің командаға кіруі сәтті және жанжалсыз өтті.
Отбасындағы балалардың тұрмыс жағдайы қанағаттанарлық. Оқушылардың барлығы ұқыпты, жинақы, оқулықтармен, қажетті оқу құралдарымен қамтамасыз етілген. Бұл ата-ананың балаларына қамқорлық жасайтыны туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Барлық студенттер ыстық тамақпен қамтылған

II. Оқу процесін ұйымдастырудың сипаттамасы.
Аудиторияда білім беру Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген оқу жоспары бойынша Қазақстан Республикасы Мемлекеттік орта білім беру стандартына сәйкес жүзеге асырылады. Жұмыс мектебінің оқу жоспарының инвариантты компонентіне сәйкес академиялық пәндер блоктармен ұсынылған:
«Тіл және әдебиет» - қазақ тілі мен әдебиеті, орыс тілі, орыс әдебиеті, шетел (ағылшын) тілі
«Математика, информатика» - математика, информатика
«Табиғаттану» - жаратылыстану
«Адам және қоғам» - Қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы, өзін-өзі тану
«Технология және өнер» - көркем шығарма музыкасы
«Дене шынықтыру» - дене тәрбиесі
Жұмыс оқу жоспарының вариативті бөлігі «Артмих» (театрлық іс-әрекет) курсының бағдарламасымен ұсынылған.

Қазіргі уақытта сыныпта РЭУ барлық пәндері оқытылады.
5-сыныпта оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыратын мұғалімдер туралы мәлімет.
№ Мұғалімнің аты-жөні Білімі Қызмет өтілі Санаты Оқытатын пәні
1. Чиглинцева Татьяна Анатольевна Жоғары 17 жас Бірінші өзін-өзі тану
2. Нарботина Зина Қоқашевна Жоғары 32 жыл Қазақ тілінің білгірі
3. Тимофеева Елена Ивановна Жоғары 16 жаста орыс тілі мен әдебиетінің маманы
4. Волкова Дина Львовна Жоғары 14 жас Екінші ағылшын тілі
5. Сидоренко Ольга Михайловна Жоғары 18 жаста Сарапшы Жаратылыстану
6. Тюренкова Виктория Анатольевна Білімі жоғары 7 жыл Екінші математика
7. Криворог Никита Валерьевич Жоғары білімі 7 жыл Модератор Дене шынықтыру
8. Гненюк Наталья Владимировна Орта маман 34 жаста Модератор Көркем жұмыс
9. Слепченков* Дмитрий Александрович Білімі жоғары 9 жыл Модератор информатика
10. Бугатаева Жақсыгүл Сабировна Жоғары 18 жас Сарапшы Музыка және ән
11. Торғайбаев Қайрат Қалиқанұлы Жоғары 9 жыл Сарапшы Қазақстан тарихы, дүние жүзі тарихы
Сынып жетекшісі «Пятигорское ауылының ООШ» КММ-нің 01.09.2021 жылғы бұйрығына сәйкес Тимофеева Е.И.
5-сыныпта жалпы апталық жүктеме 32 сағат, күнделікті 6-7 сабақ.
1-жартыжылдықта сабақ кестесін құру кезінде оқушыларды шамадан тыс жүктемеу үшін келесі әдістер қарастырылған: қиын және жеңіл сабақтарды кезектестіріп, жұптық сабақтар, мұғалімдерге үй тапсырмасының рұқсат етілген және оңтайлы көлемі бойынша тапсырмалар берілді.
5-сыныптағы оқу түрі:
1 сабақ – 08.30-09.15 үзіліс – 5 минут
2-сабақ – 09.20-10.05 үзіліс – 15 минут
3-сабақ – 10.20-11.05 үзіліс – 15 минут – асханада тамақтану
4-сабақ – 11.20-12.05 үзіліс – 5 минут
5-сабақ – 12.10-12.55 үзіліс – 5 минут
6-сабақ – 13.00-13.45 үзіліс – 5 минут
7-сабақ – 13.50-14.35
Коронавирустық пандемия кезінде оқу процесін ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстарға сәйкес сыныпқа орыс тілі кабинеті бекітілген. Кеңседе үнемі ылғалды тазалау және желдету жүргізіледі, жарық және жылулық жағдайлар сақталады. Сабақтардан кейін кестеге сәйкес шкафты кварцтау жүргізіледі.
Оқушылардың түстен кейінгі бос уақытын ұйымшылдықпен өткізу мақсатында мектепте спорт секциялары, ауылдық мәдениет үйінде шығармашылық үйірмелер жұмыс істейді.

III. Тәрбие процесінің тиімділігі.
Жыл басында ЗУН оқушылардыңсыныпқа қабылдау бақылауы аясында пәндер бойынша сынақ жұмыстары жүргізілді. Нәтижелер барлық дерлік пәндер бойынша оқу үлгерімінің айқын және айтарлықтай төмендеуін көрсетті. Бірқатар бақылау позициялары бойынша пәндік құзыреттердің қалыптасуын талдау (зерттелген көлемде) диагностикалық жұмыс кезінде 60%-дан астам жіберілген типтік қателердің бар екенін көрсетті.

студенттер. Бұл факт студенттердің пәндік құзіреттіліктерінің жеткілікті түрде қалыптаспағанын көрсетеді және студенттердің біліміндегі олқылықтарды жою бойынша алдағы жұмыста мұғалімдерден ерекше назар аударуды талап етеді.
Қазақ тілі
оқушылардың сынып саны оқу дайындық деңгейі білім сапасының 2020-2021 оқу жылының қорытынды көрсеткіштерімен салыстырғандағы көрсеткіштерінің динамикасы
жоғары орташа төмен
5 10 6 4 0 80 100 -20
Орыс тілі
5 10 2 8 0 70 100 -8
Әдебиет
5 10 2 8 0 60 100 -40
Ағылшын тілі
5 10 2 8 0 60 100 -7
Математика
5 10 1 9 0 90 100 +11
жаратылыстану
5 10 2 7 0 50 100 -39
Мектеп мұғалімдері оқушылардың жұмыстарына жан-жақты талдау жасап, толастаған тақырыптарды анықтап, оқу көрсеткіштерінің теріс динамикасының себептерін анықтап, түзету шараларын жоспарлады.
1 жартыжылдықтың қорытындысы бойынша сыныптағы білім сапасының көрсеткіші 50%, оқу үлгерімі 100%.

4. Оқушылардын білімін ағымдағы бақылау нәтижелерін талдау
5. Оқушыларды бақылау және психодиагностикасы (психологпен жұмыс).
Бақылау мерзімі: 2021 жылғы қыркүйек-желтоқсан

2 тоқсанның қорытындысы бойынша қазақ тілі, ағылшын тілі, математика және жаратылыстану пәндері бойынша білім сапасының көрсеткіштері тұрақты болып қалды. Орыс тілі бойынша нәтиже 10%-ға, әдебиет бойынша 20%-ға артты.
Сыныпта 1 жартыжылдықтың қорытындысы бойынша сыныпта 3 үздік оқушы: Ералы Салтанат, Погодина Елизавета, Сидоренко Екатерина және 2 жақсы оқушы Белова Аделина мен Раскошинский Кирилл бар.

Қасымова Дианадан математикадан бір «3».
5-сыныпта сабақ беретін мұғалімдермен жүргізілген сұхбаттардың нәтижелері бойынша барлық оқушылардың белгілі бір шарттарда табысты оқуға жақсы мүмкіндіктері бар. Бастауыш мектепте сапалы түрде қалыптасқан білім мен дағды негізгі алғышарттар болып табылады. Бірақ, мұғалімдердің жалпы пікірі бойынша, балалардың білім сапасын арттыру процесіне кедергі келтіретін бірқатар себептер бар:
 Оқушылардың сабаққа жиі келмеуі;
 ата-ана бақылауының болмауы немесе тіпті оның болмауы;
 Мотивацияның болмауы;
 қалыптаспаған өмірлік басымдықтар;
 Кейбір оқушыларды  оқуға деген қызығушылықтың болмауы;
Әрине, сыныпта жақсы оқу нәтижелеріне қол жеткізуге тырысатын балалар бар.  Оқушылардың сүйікті пәндері және одан да маңыздысы сүйікті мұғалімдері бар.

V. Психодиагностика.
Бейімделу кезеңін бақылау аясында 5-сыныпта педагог-психолог Чиглинцева Т.А. бірқатар диагностикалық шаралар жүргізілді:
№ Оқиға күні
1 Сабаққа қатысу үш ай ішінде.
2 «Мен бесінші сыныпта оқимын» тренингі 22.09
3 «Мен 5-сыныпта оқимын» шағын эссе 29.09
4 Интернетке тәуелділік, анықтамалық ойындар (әңгімелесу) 12. 10
5 Филлипс мектебінің мазасыздану тесті 19.10
6 «Мен бесінші сынып оқушысымын» тренингі 21.10
7 «Ағаш» әдісі, сурет бойынша тест 22.10
8 «Достық» сабағы 25.10
9 «Сен және сенің сыныбың» сабақ 27.10.
10 «Мен бесінші сынып оқушысымын!» шағын тренингі. 29.11
«Мен бесінші сыныпта оқимын!» тренингі. Күні 22.09.21
Мақсаты: бесінші сынып оқушыларының жаңа оқу жағдайларына сәтті бейімделуі үшін әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау.
Тапсырмалар:
• Позитивті I – балалар концепциясы, тұрақты өзін-өзі бағалау фонында тұрақты білім беру мотивациясын қалыптастыру.
• Балаларда құрдастарымен тұлғааралық қарым-қатынастарды және мұғалімдермен сәйкес рөлдік қарым-қатынастарды орнату үшін қажетті әлеуметтік және коммуникациялық дағдыларды дамыту.
• Ішкі ресурстарды жұмылдыру, қолдау табу және қамтамасыз ету
Оқытуды талдау (кері байланыс). Оқушылар сабақта белсенді жұмыс жасады, жаттығулар жасады, сыныпта қатысудан бас тартатын ешкім болмады. Олар еш ойланбастан өз қиындықтары мен жетістіктерін белсенді түрде білдірді. Тілектеріңізді жазыңыз. Оқушылардың мінез-құлқы бойынша бесінші сыныпқа қалыпты бейімделу байқалады.
«Мен 5-сыныпта оқимын» шағын эссе Күні: 29.09.21

Мақсаты: оқушылардың қиындықтарын анықтап, оларға көмек көрсету
Эссені барлық студенттер жазды, олар нені ұнататынын, неде қиындықтары бар екенін білдірді.
Қорытынды: сынып үшін нәтиже көрсетті: балаларға мектепте не ұнайды; сабақтар сияқты сынып жетекшісі сияқты; қазақ тілі сабағы қиын; жалпы мектепте олар өздерін еркін және жайлы сезінеді, екінші қабатта оқығанды ​​ұнатады.

Филлипс мектебінің мазасыздану сынағы күні: 19/10/2021
Филлипс мектебінің мазасыздану диагностикасының хаттамасы
Сынып: 5
Адамдар саны: 10 сағат. 4 ұл, 6 қыз сыныптағы барлығы
Мақсаты: орта мектеп жасындағы балалардың мектеппен байланысты мазасыздану деңгейі мен сипатын зерттеу.
Диагностикалық нәтижелер сыныпта қобалжу деңгейі жоғары оқушылар жоқ екенін көрсетті. Жекелей алғанда, бірнеше оқушы №4 бөлімде қорқыныштың орташа, қолайлы деңгейін сезінеді - өзін-өзі көрсету қорқынышы, ал №5 бөлімде - білімді тексеруден қорқу 2. Мектептегі мазасыздану сыныбы бойынша жалпы нәтиже төмен деңгей. мазасыздықтан. Студенттердің қорқынышының болуы қалыпты жағдай, бейімделу кезеңі жүріп жатыр. Ақпан айында қайта диагноз қойыңыз. Сыныптағы бір оқушы Раскошинский К. сұрақтарға қате жауап берді.
«Мен бесінші сынып оқушысымын» сабағы Күні 21.10.21
5-сынып
Адамдар саны барлық
Мақсаты: 5-сынып оқушыларының қиындықтарын анықтау
Сабақ жаттығулардан, әңгімелесулерден, сұрақтардан тұрады, мысалы - саған өз сыныбың ұнай ма, сыныптастарың ұнай ма, сүйікті ісің, кімге сенесің, т.б.
Қорытынды: барлық оқушылар өз сыныбын жақсы деп санайды, сыныптағы оқушылар мен сынып жетекшісі арасындағы қарым-қатынас сенімді, мектеп өмірінде ештеңені өзгерткісі келмейді. теріс жауаптар жоқ. Соңында әркім өз пікірін білдірді. Жаттығуда жалғызбасты, жат жігіттер анықталмады.
«Ағаш» әдісі, сурет салу тесті Күні 22.10.21
5-сынып
Адамдар саны 10, барлығы
Мақсаты: сыныптағы позиция деңгейін анықтау
 Техника сызбаны тексеруден тұрады. Ағаш бейнеленген, онда сан түрлі нөмірленген адамдар бар, сіз өзіңізді таңдауыңыз керек, нөмірі бар адам баланың сыныпта қандай позицияда тұрғанын көрсетеді.
Қорытынды: әдістеменің нәтижесі барлық студенттердің сабақта өзін жайлы сезінетінін көрсетті. Қорқыныш пен жалғыздық сезімі бар оқушылар болған жоқ.

Жалпы қорытынды: барлық тренингтерде, сабақтарда барлық студенттер белсенді қатысты. мұғалім мен оқушы қарым-қатынасында жақсы психологиялық ахуал қалыптасқан, ай бойы қорқыныш сезімі бар жалғызбасты оқушылар байқалмайды және анықталмайды. Ұжым тату, мінез-құлық бұзылыстарының кейбір жағдайлары анықталғанымен,

сыныптағы жағдай әрқашан сынып жетекшісінің қырағы бақылауында. Тимофеева Е.И. Ата-аналармен тығыз байланыс бар.

Қорытындылар мен ұсыныстар:
1.Осылайша, бесінші сыныпта оқушылардың бейімделуі қалыпты, ерекше асқынуларсыз жүреді деген жалпы қорытынды жасауға болады. Жалпы, оқушыларда мектепке байланысты жағымсыз көзқарастар мен жағымсыз эмоциялар болмайды.
2. 5-сынып оқушыларының негізгі ЗУН қалыптасу деңгейі орташадан төмен емес мәндерге сәйкес келеді. Бастауыш мектептің нәтижелері мен қайталау нәтижелері бойынша жүргізілген диагностикалық жұмыс нәтижесі арасындағы бар сәйкессіздіктердің объективті себептері бар.
3. Мектеп мұғалімдері 5-сыныпта оқу-тәрбие үрдісін ұйымдастырған кезде балалардың психофизиологиялық ерекшеліктерін – олардың мобильді, тәуелді, ойлау қабілеті терең, шығармашылық қабілеттерін ескеруі қажет. Осы сипаттамаларға сүйене отырып, бұл сыныптағы оқу процесі өте қызықты, «тірі» болуы керек және оқушылардың әлеуетін барынша ашуға ықпал етуі керек.


Ақпаратты дайындаған: директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары Сейтқасимова Г.Қ

2021 жылдың желтоқсаны

Жаңартылған күні: 15.01.2022 22:28
Құрылған күні: 15.01.2022 22:28

Текст