«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырып бойынша мұғалімдердің диагностикасының нәтижелері «Мұғалімнің кәсіби дамуы»

Мақсаты: Мұғалімнің іс-әрекеті мен тұлғасын, оның кәсіби сұраныстарын, қажеттіліктерін зерттеу. оқу-тәрбие процесін жетілдіру мақсатында педагогикалық шеберлікті арттыру бағдарламасын белгілеу.
Диагностикаға 15 мұғалім қатысты
Кәсіби шеберлік деңгейін өздігінен анықтау.
1 Бастауыш (бастаушы) Мирау А.А., Ишанбекова М.М ..
2 Жаңадан білікті
3 Дамушы (белсенді дамушы) Тимофеева Е.И., Волкова Д.Л., Тюренкова В.А., Угатьева Е.М.,
4 Білікті (тәжірибелі) Тимофеева Е.И., Давлеталина Б.К., Нарботина З.К., Сидоренко О.М., Бугатаева Ж.С.,
5 жетістіктері (елеулі жетістіктері бар) Кузнецова И.Е.,
6 Маман (маман) Сейткасимова Г.К.

Сейтғалиева З.Р., Гненюк Н.В., Чиглинцева Т.А. олардың кәсіби деңгейі анықталмаған.

Диагностикалық нәтижелер:
Қорытындылар.
Мұғалімдердің өзін-өзі диагностикалау нәтижелерін қорытындылай келе, анықталды:
1) Бір-бірін жоққа шығаратын көрсеткіштер фактілерінің болуы (тиісті кесте бойынша өзінің кәсіби деңгейін анықтаған мұғалім одан әрі сирек немесе ешқашан пайдаланбайтын бірқатар міндетті кәсіби дағдыларды көрсеткенде. Сұрақ туындайды, себебі неде? Егер бұл дағдылардың болмауы немесе әлсіз қалыптасуы, онда кәсіби деңгей дәл анықталмайды.
2) Кейбір жағдайларда белгілі бір критерийлер бойынша мұғалімдердің жауаптары болмайды.
3) Жалпы мектеп мұғалімдерінің өз біліктілігін арттырудағы өзін-өзі жүзеге асыруына байланысты бірқатар мәселелер анықталды. Бұл жағдайдың мүмкін себептері:
 Өзін-өзі тәрбиелеу жұмысы белсенді емес;
 Мұғалімнің білім берудегі инновацияларға қызығуы аз, әдістемелік әдебиеттерді аз оқиды, қарапайым педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруға деген көзқарасы мен дағдылары шектеулі;
 Мұғалім өзінің әлеуетті қабілеттері мен мүмкіндіктерін өзін-өзі бағалауда біржақтылық танытады – не кемсітеді, не асыра сілтейді, мүмкін қандай да бір жеке себептермен.
 Мұғалім мамандығы бойынша айтарлықтай биіктерге жетуге мүдделі емес;

Ұсыныстар:
Педагогтардың өзін-өзі диагностикалауын талдау негізінде олардың кәсіби деңгейін арттыру мақсатында мыналар ұсынылады:
 Өзін-өзі тәрбиелеу жұмысын саналы түрде, мәжбүрлеумен емес, жеке амбициялар мен қажеттіліктерді басшылыққа ала отырып жүргізу;
 Үнемі жаңа нәрсені үстірт емес, мәселенің мәнісіне жете отырып меңгеру;
 Өзіңіздің кәсіби дағдыларыңыз бен қабілеттеріңізді гауһар тастың жарқырауына дейін жылтыратып, үнемі жетілдіріп отырыңыз;
 Көкжиегіңізді шексіздікке дейін кеңейтіңіз: білім ешқашан артық болмайды;
 Педагогикалық іс-әрекеттің негізгі өнімі сабақ болып табылады, бес күндік нан сияқты құрғақ және ескірмейтін, бірақ дәмді салмасы бар жеңіл, хош иісті круассан сияқты жоғары сапалы болуы керек.

Жаңартылған күні: 09.11.2021 22:17
Құрылған күні: 09.11.2021 22:17

Текст