«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепішілік бақылау нәтижелері бойынша анықтама. Әдістемелік марафон аясында ашық сабақтар өткізу.

Бақылау шарасы: Әдістемелік марафон аясында ашық сабақтар өткізу
Бақылау мақсаты: Педагогикалық қорытындыларды көрсету, педагогикалық тәжірибені жетілдіру
Бақылау әдістері: ашық сабақтарға бару, әдістемелік шараны талдау
Бақылау негізі: 2021-2022 оқу жылына ӨСҚ жоспарлау
Бақылау кезеңі: ақпан 2022 ж

Бақылау нәтижелері:
Әдістемелік марафон «Пятигорское ауылындағы орта мектеп» КММ-нің 2021-2022 оқу жылына арналған жұмыс жоспарына сәйкес өткізілді.
Әдістемелік марафонның мақсаты – мектеп мұғалімінің шығармашылық жұмысын жетілдіру, кәсіби шеберлігінің өсуін ынталандыру, педагогикалық тәжірибеден хабардар болу, кейінгі балалармен жұмыс жасауда мұғалімдердің жұмысының нәтижесін жақсарту.
Әдістемелік марафонның міндеттері:
- мектептегі оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәжірибені насихаттау;
- ғылыми-практикалық әзірлемелерді жалпылау, мектептегі бейіндік оқыту үдерісіне тиімді әсер ету мүмкіндігі;
- мұғалімнің өзін-өзі жетілдіруге және білім сапасын арттыруға жеке қызығушылығын ынталандыру;
- мектептің дарынды мұғалімдерін анықтау, оларға қолдау көрсету және мадақтау.
Әдістемелік марафонды дайындау және өткізу үшін мектептің әдістемелік кеңесі келесі құжаттамаларды әзірледі: әдістемелік марафон туралы ереже, ашық сабақтардың кестесі және тақырыптары.

Әдістемелік марафон жоспарға сәйкес 2022 жылдың ақпан айында өткізілді.
Марафонға білім ордамызда қосымша жұмыс істейтін мұғалімдерден басқа мектептің барлық мұғалімдері қатысты. Сондай-ақ орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кузнецова И.Е. ашық сабақ көрсетпеді.
Қандай сабақ ашық деп аталады, оны әр мұғалім біледі. Ал бұған қуанатын мұғалімдер көп емес. Көптеген адамдар соттауды, қарауды, талқылауды ұнатпайды. Бірақ анықтамасы бойынша ашық сабақты кәсіби дамыту және басқаларға өз дағдыларын көрсету тәсілдерінің бірі ретінде қабылдау керек. Ашық сабақты мұғалімнің іс-әрекетін бақылау тәсілі, оны қосымша жүктеуге немесе басқатыруға деген ұмтылыс, мұғалімді сынау мүмкіндігі ретінде қабылдауға болмайды. Мұғалім ашық сабақты өз қабілетін сынау, педагогикалық ұжымдағы беделін арттыру, өзін кәсіби маман ретінде көрсету тәсілі ретінде қабылдауы керек.
Сабақ ашық деп аталады, өйткені оған қонақтар, әріптестер, мемлекеттік органдардың, қоғамдық ұйымдардың өкілдері қатыса алады. Оны жүзеге асыру барысында мұғалімнің әдістемелік тұжырымдарымен танысып қана қоймай, оның осы уақытқа дейін сыныппен қалай жұмыс істегенін көруге мүмкіндік туады. Мұғалім сабақтан сабаққа тәжірибе алмаса, өзіңіздің кәсіби шеберлігіңізді және тиімді сынып жұмысыңызды көрсету мүмкін емес, мысалы, жұмыстың өнімді әдістері, сабақ құрылымын ұстану т.б. Сондықтан мұғалімдердің барлығы ашық сабақ беруді ұнатпайтыны анық. Өйткені, оған бір рет дайындалу мүмкін емес, ол мұғалім мен оқушылардың бұрынғы барлық әрекеттерін көрсетеді, сол арқылы мұғалімнің өз ісіне деген шынайы қатынасын ашады.

1 жартыжылдықта ашық сабақтар кестесі құрылды. Алайда, 3-тоқсанның уақытының өзгеруіне байланысты бұл кесте кейіннен түзетілді - күндер, кейбір жағдайларда сабақтардың тақырыптары өзгертілді. Сабақ кестесінің соңғы нұсқасын мектеп директоры бекітеді.

Әріптестердің сабақтарының көпшілігіне жас мамандар қатысты - Мирау А.А. және Ишамбеков М.М. Мұғалімдер Угатева Е.М., Криворог Н.В., Чиглинцева Т.А. әріптестерінің бірде-бір сабағына қатыспаған. Ашық сабақтардың қорытындысы бойынша мұғалімдер өз сабағына өзіндік талдау жүргізді.
Қорытындылар:
Қатысқан сабақтарды талдау мынадай қорытынды жасауға мүмкіндік береді:

1) Барлық мұғалімдер ашық сабақтарды дайындау мен өткізуге аса жауапкершілікпен қарады. Ашық сабақтарды ұйымдастыру және өткізу талаптары ескерілді.
2) Ашық сабақтар пәндерді оқыту барысында мұғалімдердің өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерін қолдану тәжірибесімен танысуға мүмкіндік берді, оның ішінде:
- сабақтардың тәжірибеге бағытталған бағытын көрсету;
- оқу іс-әрекетінде оқушылардың өзін-өзі бақылауға, өзін-өзі жүзеге асыруына тәрбиелеуге ықпал ету.
- жүйелік-белсенділік, құзыреттілікке негізделген оқыту тәсілі;
- проблемалық оқыту
 ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;
 сабақта интеграциялау әдістері;
-дамыта оқыту;
- интерактивті оқыту;
 оқушыға бағытталған оқыту;
 сабақтың дәстүрлі емес түрлері;
 оқушылардың әмбебап оқу әрекетін қалыптастыру;
- Интерактивті оқыту.
3) Марафон барысында мұғалімдер оқу пәндерінде және сыныптан тыс жұмыстарда инновациялық технологияларды енгізудегі әріптестерінің тәжірибесімен таныса алды.

Ұсыныстар:
1) Мектеп мұғалімдері әріптестерінің ұсыныстарын ескереді, кәсіби шеберліктерін арттыруды жалғастырады.
2) Сабақ нәтижелі болуы үшін мұғалімнің жұмыс жүйесін көрсетуі керек, сондықтан мұғалімдердің ашық сабақтарды өткізуде қолданатын барлық тиімді әдіс-тәсілдерін күнделікті тәжірибеде жалғастырып, жетілдіріп отыру қажет.


Анықтаманы дайындаған директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары Г.Қ.Сейткасимова

Жаңартылған күні: 14.03.2022 18:33
Құрылған күні: 14.03.2022 18:33

Текст