«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Пятигорское ауылындағы орта мектеп» КММ мұғалімдерінің өзін-өзі дамытуға ынталандыратын және кедергі келтіретін факторларды анықтау мақсатында жүргізген диагностикасының нәтижелері туралы аналитикалық ақпарат.

Мақсаты: мектептегі мұғалімдердің өзін-өзі дамытуын ынталандыратын және кедергі келтіретін факторларды анықтау.
Диагностикалық әдіс: сауалнама
Мазмұны: Мұғалімдерге олардың оқуы мен дамуын ынталандыратын және тежейтін факторларды бес балдық жүйе бойынша бағалау ұсынылады:
5 - иә;
4 - жоққа қарағанда иә болуы ықтимал;
3 - иә және жоқ;
2 - жоқ;
1 - жоқ.
Кедергі факторлары.

ФИО педагога

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Собственная  инерция

Разочарование в результате имевшихся ранее неудач

Отсутствие поддержки и помощи в этом вопросе со стороны руководителя

Врадебность окружающих-зависть ревность к вашим переменам и стремлениям к новому

Неадекватная обратная связь с коллегами  и руководителями, отсутствие объективной информации о себе

Состояние  здоровья

Недостаток времени

Ограниченные ресурсы, стеснённые жизненные обстоятельства

ИТОГО

  1.  

Сейткасимова Г.К.

1

1

1

1

1

3

2

1

11

  1.  

Гненюк Н.В.

1

1

1

1

1

5

3

5

18

  1.  

Кузнецова И.Е.

1

1

1

1

1

3

1

3

12

  1.  

Нарботина З.К.

3

2

3

2

2

5

2

4

23

  1.  

Давлеталина Б.К.

5

4

5

3

1

1

1

3

23

  1.  

Мирау А.А.

1

1

1

1

1

1

1

1

8

  1.  

Чиглинцева Т.А.

4

1

1

1

1

1

1

1

11

  1.  

Бугатаева Ж.С.

1

1

1

1

1

1

1

1

8

  1.  

Сейтгалиева З.Р.

3

2

3

2

2

3

3

3

21

  1.  

Сидоренко О.М.

1

1

1

1

1

1

3

1

10

  1.  

Тюренкова В.А.

2

3

4

1

4

3

3

3

23

  1.  

Волкова Д.Л.

3

3

5

2

3

3

4

3

26

  1.  

Тимофеева Е.И.

1

2

2

1

3

2

2

2

15

  1.  

Ишанбекова М.М.

3

3

1

3

2

2

5

3

22

  1.  

Угатьева Е.М

4

4

1

1

2

3

3

4

22

Орташа балл бойынша көрсеткіштер рейтингісі:
8-15 ұпай – белсенді өзін-өзі дамыту
16-23 ұпай – жағдайға байланысты өзін-өзі дамыту
24 ұпайдан жоғары – өзін-өзі дамытуды тоқтатты

Мұғалімнің өзін-өзі дамыту қабілеті Мұғалімдердің аты-жөні
1. Белсенді өзін-өзі дамыту Сейткасимова Г.К., Кузнецова И.Е., Мирау А.А., Чиглинцева Т.А., Бугатаева Ж.С., Сидоренко О.М., Тимофеева Е.И.
2. Жағдайға байланысты өзін-өзі дамыту Гненюк Н.В., Давлеталина Б.К., Нарботина З.К., Сейтғалиева З.Р., Тюренкова В.А., Ишанбекова М.М., Угатева Е.М.
3. Өзін-өзі дамытуды тоқтатқан Волкова Д.Л.

Мұғалімнің өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына жиі кедергі келтіретін факторлардың қатарына мыналарды жатқызуға болады:
1) Меншікті инерция;
2) Бұрынғы сәтсіздіктерден түңілу;
3) Менеджерлер тарапынан қолдаудың болмауы;
4) Уақыттың тапшылығы;
5) шектеулі ресурстар, шектеулі өмірлік жағдайлар;
Осы факторлардың салдарын қарастырайық.
1) «Меншікті инерция» түсінігі мұғалімнің жайлылық аймағынан шығуына кедергі келтіретін шектеу жағдайларының жиынтығын қамтиды: жаңа нәрсені үйренуге және жүзеге асыруға инстинктивті құлықсыздық, жауапкершілікті арттырудан қорқу, бәрібір ештеңе нәтиже бермейтініне сенімділік және уақыт. және күш-жігер жұмсалады. Маман тек тұрақты даму нақты жетістіктерге әкелетінін есте ұстауы керек. Қазіргі заманның шындығы ойлаудың ұтқырлығын және мүмкіндіктер шекарасын кеңейтуді талап етеді және бұл қасиеттер 21 ғасыр мұғалімінің әлеуетін анықтайды.
2) Алдыңғы сәтсіздіктерден түңілу - пессимистік көңіл-күй басым адамның іс-әрекетімен бірге жүретін ең жағымсыз құбылыс, ол өзін-өзі дамытуға күшті тежеу ​​болып табылады. Бұл жағдайдағы сындарлы шешім олардың әлеуетін егжей-тегжейлі интроспекция болуы мүмкін. Өзіндік рефлексия жеке тұлғаның резервтік күштерін белсендіреді, өзін-өзі бағалауды арттыруға көмектеседі, маңыздырақ мақсаттарды анықтауға және осы мақсаттарға жетудің тиімді жолдарын іздеуге бағытталған.
3) Өзінің кәсіби деңгейін көтеру – ең алдымен әрбір маманның жеке міндеті. Біліктілік талаптарына сәйкес әрбір мұғалім өзінің кәсіби іс-әрекеті барысында екі кезеңнен өтеді: кәсібилікті қалыптастыру (мамандықты меңгеру) және кәсіби шеберлікті дамыту, ал екінші процесс уақытпен шектелмейді, нақты белгіленген «төбеге ие болмайды. ” және кәсіби қызмет аяқталған күнге дейін тұрақты жоғары қозғалысты қамтиды. Бұл қозғалыстағы басты тұтқалар адамның өз мүмкіндіктері мен амбициялары болуы керек. Даму сатысында сыртқы көмекке сүйену сирек негізделеді, әсіресе бұл көмектің табиғаты туралы нақты түсінік болмаса. Педагогтың біліктілігін арттыру процесінде білім беру ұйымының басшылары қандай көмек көрсетуі керек? Біріншіден, уақтылы біліктілікті арттыру үшін жағдай жасау – курстық жұмыстарды тапсыру, мұғалімдердің өзіндік білім алуы, оқыту семинарларына, тренингтерге қатысу мүмкіндігін қамтамасыз ету. Екіншіден, мұғалімдердің әкімшілік мүмкіндіктері шеңберінде кәсіби жетістіктерін ынталандыру. Үшіншіден, мұғалімнің кәсіби қиындықтарын анықтау және түзету жұмыстарының бағытын анықтауға көмектесу.
4) Уақыттың тапшылығы - күнделікті тәртіп пен жұмысты дұрыс ұйымдастырмауға тән қасиет. Негізінде бұл мәселе кең таралған, бірақ ешбір жағдайда шешілмейді. Егер адам қандай да бір нақты мақсаттарға жетуге нақты бағытталған болса, ол күн ішінде оларға кем дегенде бірнеше қадам жақындауға уақыт табады. Кәсіби немесе арнайы білім алуға 5 минут немесе авторлық идеяның жобасын аяқтауға бір сағат кетуі мүмкін. Ең бастысы, процесс үздіксіз, өмірлік маңызды, мұғалімнің өзі үшін егжей-тегжейлі негіздемесі бар болуы керек.
5) Тар өмірлік жағдайлар мен шектеулі ресурстар көп жағдайда тұрақты уақытша сипатқа ие болмайды. Адамның қиын өмірлік жағдайларға байланысты қиындықтарды жеңуге деген белсенді ұмтылысы ерте ме, кеш пе оң өзгерістерге әкеледі. Ең бастысы - өзіңізге сену және үмітсіздікке жол бермеу. Оптимизм мен мақсаттылық мақсаттарға жетуде сәттілікті қамтамасыз етеді.

Ынталандырушы факторлар.

ФИО педагога

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Школьная  методическая работа

Обучение на курсах

Пример и влияние коллег

Пример и влияние руководителей

Организация труда в школе

Внимание к этой проблеме руководителей

Доверие

Новизна деятельности, возможность  экспериментированич

Занятия самообразованием

Интерес к работе

Возрастающая ответственность

Возможность получения признания в коллективе

ИТОГО

  1.  

Сейткасимова Г.К.

5

5

4

4

4

3

4

5

5

5

5

1

50

  1.  

Гненюк Н.В.

1

5

3

3

3

3

3

3

3

4

3

3

37

  1.  

Кузнецова И.Е.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

60

  1.  

Нарботина З.К.

4

4

3

3

2

3

4

4

3

5

4

3

42

  1.  

Давлеталина Б.К.

5

5

5

2

2

2

3

3

5

5

5

5

47

  1.  

Мирау А.А.

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

5

60

  1.  

Чиглинцева Т.А.

5

5

4

4

4

4

4

4

4

5

5

4

52

  1.  

Бугатаева Ж.С.

5

5

5

3

5

4

5

5

5

5

5

5

57

  1.  

Сейтгалиева З.Р.

3

4

3

3

4

4

4

4

5

5

5

3

47

  1.  

Сидоренко О.М.

5

5

5

5

5

5

5

5

4

5

5

4

58

  1.  

Тюренкова В.А.

4

4

4

4

4

4

5

5

4

5

5

5

53

  1.  

Волкова Д.Л.

2

4

3

3

2

3

3

4

4

3

2

3

36

  1.  

Тимофеева Е.И.

4

5

3

3

3

4

5

5

5

5

3

3

48

  1.  

Ишанбекова М.М.

5

5

3

3

3

5

5

3

3

4

5

3

47

  1.  

Угатьева Е.М

5

5

4

4

3

5

5

4

4

5

3

1

48

 

 

Орташа балл бойынша көрсеткіштер рейтингісі:
24-35 балл – кәсіби мотивацияның төмен деңгейі
36-47 балл – кәсіби мотивацияның орташа деңгейі
48-60 балл – кәсіби мотивацияның жоғары деңгейі

Мұғалімнің өзін-өзі дамыту қабілеті Мұғалімдердің аты-жөні
1. Кәсіби мотивацияның төмен деңгейі Жоқ
2. Кәсіби мотивацияның орташа деңгейі Гненюк Н.В., Волкова Д.Л., Нарботина З.К., Давлеталина Б.К., Сейтғалиева З.Р., Ишанбекова М.М.
3. Кәсіби мотивацияның жоғары деңгейі Сейткасимова Г.К., Чиглинцева Т.А., Тимофеева Е.И., Угатьева Е.М., Бугатаева Ж.С., Сидоренко О.М., Тюренкова В.А., Кузнецова И.Е., Мирау А.А.

Диагностика нәтижелері бойынша мұғалімнің өзін-өзі дамытуын ынталандыратын негізгі факторлар:
1) Курстарда оқыту – 15
2) Еңбекке деген қызығушылық-14
3) Мектептің әдістемелік жұмысына белсенді қатысу-12
4) Сенім-12
5) Өзін-өзі тәрбиелеу жұмысы – 12
6) Іс-әрекеттің жаңалығы, еңбек жағдайлары және тәжірибе жүргізу мүмкіндігі-12
7) Жауапкершілікті арттыру-11
8) Менеджерлердің осы проблемасына назар аудару-10

Бұл тізімдегі алғашқы екі фактор кәсіби өзін-өзі дамыту тұрғысынан мұғалімдердің кәсіби басымдықтарын анықтайды: курстық жұмыс жеке кәсіби құзыреттілігін арттыру тәсілі ретінде және олардың шығармашылық, кәсіби мүмкіндіктерін жүзеге асыру тәсілі ретінде жұмысқа қызығушылық.
12 мұғалім мектептегі әдістемелік жұмысқа бейресми қатысу, белсенді өзін-өзі тәрбиелеу және еңбек процесінде инновациялық эксперимент мүмкіндігі арқылы кәсіби өсу мүмкіндігін көреді.
Мұғалімнің өзін-өзі дамытуын ынталандыратын маңызды фактор – әріптестеріне, олардың объективті бағасына және өзара тиімді көмекке деген сенімі. Еңбек, кәсіптік ынтымақтастық, корпоративтік этика өркениетті еңбек қатынастарының белгілері ғана емес, сонымен қатар еңбек ұжымы жұмысының тиімділігі мен үйлесімділігінің сапалық көрсеткіші болып табылады.
Кәсіби өзін-өзі дамытуда ынталандыру ретінде жауапкершілікті арттыру мұғалімдерде салауатты кәсіби амбициялардың, өзіне деген сенімділіктің, мақсаттылық пен оптимизмнің болуын анықтайды.
Басшылық тарапынан олардың бастамаларын түсініп, қолдайтынына сенім де 10 респондент үшін ынталандыру болып табылады.

Басқа факторларды қарастырыңыз:
1) Әріптестер үлгісі мен ықпалы – бұл фактор қызмет бағытына қарай оң да, жағымсыз да болуы мүмкін. Өнімді ынтымақтастық – бұл сіздің кәсіби деңгейіңізді, пәндік, коммуникативті, құқықтық және басқа да құзыреттіліктеріңізді арттыруға, кәсіби мәселелерді тиімді шешуге бағытталған бірлескен қызмет. Егер әріптесіңіз сізге кәсіби қызметіңіз үшін нақты пайда әкелмейтін әрекеттер туралы нұсқаулық ұсынса, мұндай тандем сәтсіздікке ұшырайтыны анық.
2) Көшбасшылардың үлгісі мен ықпалы – егер сіз көшбасшының деңгейі сіздікінен жоғары дәрежелі тәртіп деп ойласаңыз және одан бірдеңе үйрену керек деп ойласаңыз ғана бұл фактор маңызды болуы мүмкін. Оның үстіне, басқарушылық қызмет тұрғысынан да, өйткені әрбір мұғалімнің әкімшілік қызметке орналасу мүмкіндігі бар. Көшбасшылық стилі, ұйымдастырушылық қабілеті және әдістемелік құзіреттілігі – осы сипаттамалар әкімшілік қызметінің тиімділігін анықтайды.
3) Мектептегі еңбекті ұйымдастыру мұғалімнің түсінген жағдайда табысты қызметін ынталандыруда маңызды рөл атқарады, бұл осы ұйымның тиімділігінің көрсеткіші болып табылады. Тиімді ұйымдастырылған еңбек қызметі – бұл «ұйқысы бар батпаққа» қарама-қарсы, күнделікті күнделікті жұмыс міндеті емес, көрсетілетін білім беру қызметінің сапасына жеке жауапкершілікті ұдайы сезіну, кәсіби табысқа жетуге үнемі ұмтылу. Мүмкін сәтсіздіктер, қайғы және шаршау, бірақ деградация емес.
4) Ұжымда танымал болу мүмкіндігі үлкен рөл атқарады, өйткені ол көшбасшылыққа бейімділік, өзінің сіңірген еңбегі мен сіңірген еңбегін көпшілік алдында мойындау қажеттілігі, сондай-ақ тұлға мәртебесіне ие болуға ұмтылу сияқты маңызды жеке қасиеттердің болуын анықтайды. беделді маман. Бұл қасиеттер мұғалімнің өзін-өзі жетілдіру мен өзін-өзі дамытудағы үздіксіз белсенділігін қамтамасыз етеді, олар алға жылжу «локомотиві» болып табылады. Кейбір жағдайларда мұғалім өзін-өзі қамтамасыз етушімін деп есептесе, оның кәсіби құзіреттілігін дамыту жүйелі және мақсатты түрде жүргізілсе, ол өзін-өзі бағалауға сене отырып, ұжымда танылуға ұмтылмауы мүмкін.

Диагностика нәтижелері бойынша қорытындылар:
Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, мұғалімдердің кәсіби даму процесін тежейтін немесе баяулататын белгілі бір факторлардың болуын анықтауға болады. Олардың қатысуын білу мұғалімдердің еңбек қызметінде айтарлықтай жетістіктерге жетуге кедергі болатын кедергілерді жеңуге ұмтылуын қамтамасыз етуі керек.

Диагностикалық нәтижелерге негізделген ұсыныстар:
1) Егер мұғалім жақын болашақта (айда) еңбек қызметінің түрін өзгертуді жоспарламаса, сонымен қатар ол жүйелі кәсіптік қиындықтардың бар екенін білсе, ол өзінің қызметтік міндеттеріне байланысты оның академиялық пән(дері) шеңберінде жоғары сапалы оқу үдерісін қамтамасыз ету үшін оның жеке кәсіби деңгейінің тиімді және сапалы өсуі.
2) Кәсіби іс-әрекетіңіздің нақты жоспары, нақты мақсаттарыңыз болса, оған жету жолдарын көріп, білсеңіз, жайлылық аймағыңыздан кетуден қорықпасаңыз, өз жұмысыңызды, шәкірттеріңізді жақсы көрсеңіз, мамандықта ынта табуға болады.
3) Барлық мұғалімдер олардың әртүрлі түрлері аз болатын үлгіні түсінуі керек

Жаңартылған күні: 15.01.2022 22:38
Құрылған күні: 15.01.2022 22:38

Текст