«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша мектептегі оқу-тәрбие процесінің қорытындылары туралы есеп беру ақпараты

Талдау мақсаты: мектептің өткен кезеңдегі қызметін бағалау; 2 жартыжылдыққа арналған мектеп қызметінің жүйесін жобалау.

Талдау тапсырмалары

1. Мектептің соңғы нәтижелеріне оң немесе теріс әсер еткен факторлар мен жағдайларды анықтай отырып, тұтас педагогикалық процестің сапасын бағалау.

2. Оқу жылының 1 жартыжылдығындағы қорытындыларды талдау және осының негізінде 2 жартыжылдыққа педагогикалық ұжымның мақсаттары мен міндеттерін негіздеу және тұжырымдау.

3. Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін бағалау.

4. Әр мұғалімнің өз қызметін бағалау негізінде кәсіби дамуына ынталандыру.

Талдау көздері:

1. Оқу процесінің статистикасы.

2. Мектепішілік бақылаудың жүйеленген мәліметтері.

3. Студенттерді бақылау, аралық аттестаттау нәтижелері.

4. Пәндік олимпиадалардың, түрлі деңгейдегі жарыстардың қорытындысы.

5. Педагогикалық ұжыммен жұмыс нәтижелері.

Қызмет бағыты:

Жалпы білім туралы заңның жүзеге асырылуы
Бағдарламаның орындалуы
Оқу процесінің сапасы. Оқыту көрсеткіштерінің мониторингі.
Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және толтыру жоспарын жүзеге асыруда мұғалімдердің жұмыс жүйесінің тиімділігі.
Мұғалімдердің дарынды оқушылармен жұмысының тиімділігі.

Талдау нәтижелері:
Жалпы білім туралы заңның жүзеге асырылуы
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына сәйкес мектеп бастауыш жалпы, негізгі жалпы және орта жалпы білімнің қолжетімді және тегін болуын қамтамасыз етеді. Мектеп күндізгі оқу түрімен қамтамасыз етеді. Мектепте жыл басында 1-10 сыныптар арасында 62 оқушы + мектепалды даярлық сыныбында 4 оқушы, жыл аяғында мектепалды даярлық сыныбында 60 оқушы + 4 оқушы болды. 2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығында 2 оқушы тұрғылықты жерін ауыстыруына байланысты мектеп оқушыларының тізімінен шығып қалды.
«Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңын орындау мақсатында 0 жастан 18 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдердің мектепке баруын қамтамасыз ету бөлігінде жалпы білім берудің айлығы (2021 жылғы тамыз-қыркүйек) өткізілді.
Айлық барысында келесі іс-шаралар өткізілді:
 мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды есепке алу бойынша үй-үйді аралау;
 аз қамтылған және көп балалы отбасылардың тізімдерін нақтылау.
2021-2022 оқу жылының басында ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен отбасылардың, көп балалы отбасылардың – барлығы 10 бала туралы деректер базасы құрастырылды.

Ұсынылған құжаттарға сәйкес, аталған санаттағы оқушыларға кезең ішінде жалпыға бірдей білім беру қорынан материалдық көмек көрсетілген. «Мектепке жол» акциясы аясында жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға мектеп формасы мен оқу құралдары түрінде демеушілік көмек көрсетілді. Тұрмысы төмен отбасынан шыққан студенттерге кеңсе тауарлары түрінде де көмек көрсетілді.
2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығында мектептің барлық оқушылары тегін ыстық тамақпен, 10 оқушы «Всеобуч» қорынан, қалғандары «MadiyarK» ЖШС-нің демеушілік қаражаты есебінен қамтылды.
Барлық оқушылар оқулықтармен мектеп кітапханасы қорынан 100% қамтамасыз етілген.
Бағдарламалардың орындалуы.
2021-2022 оқу жылында мектепте оқу процесі жұмыс оқу жоспары бойынша жүзеге асырылады. Мемлекеттiк бiлiм беру стандартын iске асыратын бiлiм беру бағыттары мен пәндерiнiң жиынтығы бiрыңғай бiлiм беру кеңiстiгiн құруға мүмкiндiк берген шектi рұқсат етiлетiн жүктеме ескерiле отырып, оқу жоспарының инвариантты бөлiгiнде сағаттардың талап етiлген саны бойынша ұсынылады.
1 жартыжылдықтағы оқу апталарының саны – 16. Жалпы алғанда, оқу жоспарының пәндері бойынша және барлық сыныптар бойынша 1 жартыжылдықта бағдарламалық материалдың өтуі оқу курсының басында бекітілген кестеге сәйкес келеді. 2021-2022 оқу жылы. Журналдардағы жазбалар бағдарламалық материалды күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес келеді. 10-сыныпта жаратылыстану және техника пәні бойынша бағдарлама мұғалім Т.С.Жанадилов жұмыстан босатылуына байланысты игерілмеді. (06.12.2021 ж.) сондай-ақ «Қазақстан тарихы» және «Дүниежүзі тарихы» пәндерінің бағдарламалары маманның жетіспеушілігіне байланысты.

Оқу процесінің сапасы. Оқыту көрсеткіштерінің мониторингі.
Мектепте жыл басында маман жетіспеушілігіне байланысты «Қазақстан тарихы», «Дүниежүзі тарихы», «Құқық негіздері» пәндерінің сағаттары, «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсы « бос қалды. Нәтижесінде «Құқық негіздері» пәні мен «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсының сағаттары оқытушылар Сейткасимова Г.К. және Кузнецова И.Е. 2021 жылдың 1 желтоқсанынан бастап «Қазақстан тарихы», «Дүние жүзі тарихы» пәндерінің сағаттары Қарасу ЖОББМ-нің сырттай оқытушысы Торғайбаев Қ.Қ. Мектепте 1-жартыжылдықтың соңында 10-сыныпта маманның болмауына байланысты ҰТП пәні оқытылмайды.
Мектеп бойынша 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша білім сапасының көрсеткіші 54%, оқу үлгерімі 100%. 2020-2021 оқу жылының осы кезеңіндегі білім сапасының көрсеткішімен салыстырғанда ағымдағы көрсеткіш теріс тенденцияға ие – (-19). Мектепішілік статистика нәтижелерін, мектепішілік бақылау нәтижелерін, оқу-тәрбие көрсеткіштерінің мониторингін талдай отырып, мектептегі білім сапасының орташа көрсеткішінің төмендеуінің негізгі себебі – мектепке келмеушіліктердің көптігі деп болжауға болады. ауруына байланысты. 1 жартыжылдықтағы сабаққа келмеу статистикасы бойынша күн сайын 8-ден 14-ке дейін оқушы ауруына байланысты сабаққа қатыспаған. Оқушылар Ералы Салтанат (5-сынып), Ералы Айгерім (4-сынып), Раскошинский Кирилл (5-сынып), Мишутина Варвара (5-сынып), Кашкимбаева Анеля (6-сынып) – 10-нан 25 күнге дейін қалдырылған сабақтардың максималды саны. Оқушылардың маусымдық ауруларының өршуі қыркүйек-қазан айларының тоғысында басталып, 2-тоқсанның соңына дейін жалғасты.
2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша пәндер бойынша білім сапасының қорытындысы.
Қазақ тілі.

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

5

6

8

10

4

7

3

6

7

 

56

"5"

 

2

 

2

3

 

 

 

3

1

 

11

"4"

 

1

6

4

3

3

6

2

1

4

 

30

"3"

 

2

 

2

4

1

1

1

2

2

 

15

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100,00

% качества

 

60

100

75

60

75

86

67

67

71

 

73,00

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

6

3

6

7

 

54

"5"

 

2

2

3

3

 

 

 

3

2

 

15

"4"

 

1

3

2

3

4

6

 

 

3

 

22

"3"

 

2

1

2

4

 

 

3

3

2

 

17

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

83

71

60

100

100

0

50

71

 

69

Русский язык.

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

5

6

8

10

4

7

3

6

7

 

56

"5"

 

2

2

3

3

 

 

 

3

1

 

14

"4"

 

1

4

3

4

4

4

1

1

2

 

24

"3"

 

2

 

2

3

 

3

2

2

4

 

18

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

100

75

70

100

57

33

67

43

 

68

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

6

3

6

7

 

54

"5"

 

2

2

3

4

 

 

 

3

1

 

15

"4"

 

1

4

2

4

2

6

1

1

2

 

23

"3"

 

2

 

2

2

2

 

2

2

4

 

16

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

100

71

80

50

100

33

67

43

 

70

Литература

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

5

6

8

10

4

7

3

6

7

 

56

"5"

 

3

3

2

3

 

 

 

3

1

 

15

"4"

 

 

3

5

3

2

6

2

1

3

 

25

"3"

 

2

 

1

4

2

1

1

2

3

 

16

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

109

88

60

50

86

67

67

57

 

71

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

7

3

6

7

 

54

"5"

 

2

1

3

4

 

1

 

3

1

 

15

"4"

 

1

5

3

4

4

5

1

2

2

 

27

"3"

 

2

 

1

2

 

 

2

1

4

 

12

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

100

86

80

100

100

33

83

43

 

77

Английский язык

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

5

6

8

10

4

7

3

6

7

 

56

"5"

 

2

1

2

4

 

 

 

3

1

 

13

"4"

 

1

5

4

2

4

5

 

1

5

 

27

"3"

 

2

 

2

4

 

2

3

2

1

 

16

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

109

75

60

100

71

0

67

86

 

71

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

6

3

6

7

 

54

"5"

 

2

1

2

4

 

 

 

3

1

 

13

"4"

 

1

5

3

2

4

6

 

2

5

 

28

"3"

 

2

 

2

4

 

 

3

1

1

 

13

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

100

71

60

100

100

0

83

86

 

76

Математика

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

5

6

8

10

4

7

3

6

7

 

56

"5"

 

2

4

4

3

1

3

 

3

2

 

22

"4"

 

1

2

1

3

2

3

1

2

3

 

18

"3"

 

2

 

3

4

1

1

2

1

2

 

16

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

60

100

63

60

71

86

33

83

71

 

71

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

6

3

6

7

 

54

"5"

 

2

4

4

3

1

 

 

3

1

 

18

"4"

 

2

2

1

3

2

4

1

2

6

 

23

"3"

 

1

0

2

4

1

2

2

1

0

 

13

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

100

% качества

 

80

100

71

60

75

67

33

83

100

 

75

География

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

7

3

6

 

 

16

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

3

"4"

 

 

 

 

 

 

6

 

2

 

 

8

"3"

 

 

 

 

 

 

1

3

1

 

 

5

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

 

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

86

0

83

 

 

69

2 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

6

3

6

 

 

15

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

3

"4"

 

 

 

 

 

 

6

 

2

 

 

8

"3"

 

 

 

 

 

 

 

3

1

 

 

4

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

 

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

100

0

83

 

 

73

Естествознание

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

 

6

8

10

4

 

 

 

 

 

28

"5"

 

 

4

4

5

 

 

 

 

 

 

13

"4"

 

 

2

2

5

4

 

 

 

 

 

13

"3"

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

2

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

100

100

100

100

 

 

 

 

 

100

% качества

 

 

100

75

100

100

 

 

 

 

 

93

2 четверть

количество учащихся

 

5

6

7

10

4

 

 

 

 

 

32

"5"

 

2

4

3

4

1

 

 

 

 

 

14

"4"

 

3

2

3

6

3

 

 

 

 

 

17

"3"

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

1

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

100

100

100

100

100

 

 

 

 

 

100

% качества

 

100

100

86

100

100

 

 

 

 

 

90

Биология

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

7

3

6

7

 

23

"5"

 

 

 

 

 

 

3

 

3

5

 

11

"4"

 

 

 

 

 

 

4

2

2

2

 

10

"3"

 

 

 

 

 

 

 

1

1

 

 

2

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

100

67

83

100

 

91

2 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

6

3

6

7

 

23

"5"

 

 

 

 

 

 

3

 

3

4

 

10

"4"

 

 

 

 

 

 

3

1

2

3

 

9

"3"

 

 

 

 

 

 

 

2

1

 

 

3

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

100

33

83

100

 

80

Физика

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

7

3

6

 

 

16

"5"

 

 

 

 

 

 

4

 

3

 

 

7

"4"

 

 

 

 

 

 

2

2

2

 

 

6

"3"

 

 

 

 

 

 

1

1

1

 

 

3

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

 

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

86

67

83

 

 

81

2 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

6

3

6

 

 

16

"5"

 

 

 

 

 

 

4

 

3

 

 

7

"4"

 

 

 

 

 

 

2

2

2

 

 

6

"3"

 

 

 

 

 

 

 

1

1

 

 

2

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

 

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

100

67

83

 

 

81

Химия

 

Классы

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Итого

1 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

 

3

6

7

 

16

"5"

 

 

 

 

 

 

 

 

3

1

 

4

"4"

 

 

 

 

 

 

 

1

1

6

 

8

"3"

 

 

 

 

 

 

 

2

2

 

 

4

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

 

100

100

100

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

 

33

67

100

 

75

2 четверть

количество учащихся

 

 

 

 

 

 

6

3

6

7

 

22

"5"

 

 

 

 

 

 

6

 

3

1

 

10

"4"

 

 

 

 

 

 

 

1

1

5

 

7

"3"

 

 

 

 

 

 

 

2

2

1

 

5

"2"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

% успеваемости

 

 

 

 

 

 

100

100

100

100

 

100

% качества

 

 

 

 

 

 

100

33

67

86

 

77

Қазақ тілінде (-4) теріс динамика байқалады, ал басқа пәндер бойынша білім сапасының көрсеткіштері жоғарылаған:
Орыс тілінде - (+2)
Әдебиет- (+6)
Ағылшын тілінде - (+5)
Қазақ тілі пәнінен 3-сыныпта – (-17), 9-сыныпта (-17), 8-сыныпта – (-67) көрсеткіштердің айтарлықтай төмендеуі байқалды.
3-8-сыныптарда білім сапасының төмендеуінің себебі, жоғарыда атап өтілгендей, сабақты босатып алудың көптігі болды. Балалар үнемі үй тапсырмасын орындай бермейді, сабақтарды жиі босатады, соның салдарынан пән бойынша көптеген артта қалулар жиналды.
Мұғалімдер Нарботина З.К. және Давлеталина Б.К. Сабақ барысында да, білім беруді даралау аясында да, сабақтан тыс уақытта да, қосымша сабақтарда үлгерімі төмен оқушылармен түзету жұмыстары жүйелі түрде жүргізіледі.
2021-2022 оқу жылының 1 және 2 тоқсанындағы жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша көрсеткіштердің салыстырмалы талдауы.

Білім беру нәтижелерінің айтарлықтай төмендеуі биология пәнінде байқалды – (-11). Бұл көрсеткіш 8-сыныпта (-34) нәтиженің күрт төмендеуімен байланысты. Бұл сыныпта жалпы дерлік барлық пәндер бойынша білім сапасы төмен. 8-сынып оқушылары нашар оқитындар санатына жатады, оның үстіне 1-ші жартыжылдықта олар ауруға байланысты сабақтан жиі қалып қояды.

2 және 5-сыныптардағы нәтижелер тоқсандар бойынша тұрақты болып қалады. Көрсеткіштердің өсуі 4-сыныпта – (+4), 7-сыныпта – (+9), 10-сыныпта – (+13) байқалды. Көрсеткіштердің төмендеуі 3-сыныпта –(-27), 6-сыныпта-(-8), 9-сыныпта-(-17) байқалды.

1 жартыжылдықтың қорытындысы бойынша оқуын «өте жақсы» деген бағамен аяқтаған 11 оқушы және «4» және «5» бағаға 18 оқушы болды.

2021-2022 оқу жылының 1 жарты жылдығының қорытындысы бойынша үздік студенттер тізімі
 
1. Атарбеков Дамир 2 сынып
2. Климанов Даниил 2 сынып
3. Чиглинцев Варвара 3-сынып
4. Шишкин Руслан 4 сынып
5. Ералы Салтанат 5-сынып
6. Погодина Элизабет 5-сынып
7. Сидоренко Екатерина 5-сынып
8. Исахов Маратхан 9-сынып
9. Сейлова Дариға 9-сынып
10. Сенин Никита 9-сынып
11. Балацко Олеся 10 сынып
 
2021-2022 оқу жылының 1 жарты жылдығының қорытындысы бойынша үздік оқушылардың тізімі
 
1. Кәрім Қағарманов 2-сынып
2. 3-сынып белгісін бұрғылау
3. Кузнецова Виктория 3 сынып
4. Петров Давид 3-сынып
5. Таңатар Алмас 3-сынып
6. Атарбекова Дарина 4-сынып
7. Ринат Ғұбайдуллин 4-сынып
8. Ералы Әйгерім 4-сынып
9. Шиганова Дариға 4 сынып
10. Белова Аделина 5 сынып
11. Бидай Кирилл 5-сынып
12. Тюренков Илья 6 сынып
13. Игорь Безгин 7-сынып
14. Белов Максим 7-сынып
15. Котов Николай 7-сынып
16. Тюренков Игорь 7-сынып
17. Жұмағұлова Аида 10 сынып
18. Митасова Махаббат 10-сынып
 
Бір «4» саны бар оқушылар:
Ғұбайдуллин Ринат, 4 сынып – орыс тілінде
Бір «3» саны бар оқушылар:
Губайдуллина Маргарита, 3-сынып – қазақ тілінде
Қасымова Диана, 5-сынып – Математика
Байрамова Эльвира, 6 сынып – орыс тілінде
Кашкимбаева Анеля, 6 сынып – Математика
Полищук Алина, 6 сынып – орыс тілінде
Галчук ​​Руслана 7 сынып - алгебра
Шиганова Айнура, 7 сынып – Алгебра
2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанының аяғында да осындай жағдай орын алып, одан кейін пәндерден бір «3» немесе бір «4» алған оқушылар да болды. Оқытушыларға оқушыларды «жүргізу», жақсы нәтижеге жету үшін ұсыныстар берілді. Алайда, бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша жағдай жақсарған жоқ, бұл үздік және жақсы студенттердің резерві бар мұғалімдердің жеткіліксіз жұмыс істеуін көрсетеді.

Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және толтыру жоспарын жүзеге асыруда мұғалімдердің жұмыс жүйесінің тиімділігі.
Сәтсіздікті жеңу – мұғалімдердің ең маңызды міндеті. Біздің мектепте оқушылардың үлгермеушіліктерін жеңу жүйесі әзірленді. Бұл жүйе жұмысының бірінші буыны – үлгермеу себептерін ашу үшін үлгермеген оқушының қандай категорияға жататынын анықтау.
Педагогтардың оқудағы үлгермеушіліктердің алдын алу бойынша жұмыс жүйесінің екінші маңызды буыны – оқу процесін сауатты ұйымдастыру.
Бастапқы деңгейде мұғалімдер келесі жұмыс түрлерін пайдаланады:
1) Ұзақ тақырыптар бойынша жеке және топтық сабақтар немесе белгілі бір оқу іс-әрекеттерін бекіту;
2) Қайталап қайталау және білім мен дағдыны бекіту;
3) Оқушылардың қызығушылығын ояту және табысқа жету;
4) Жалпы оқу іс-әрекетіне, оның ішінде жеке пәндерді оқуға деген қызығушылықты қалыптастыру;
5) Оқушылардың ата-аналарының үлгеріміне байланысты мәселелерді шешуге белсенді қатысу, бірақ шағымдар мен шағымдарды қолданбай, бірақ мақсатқа жету үшін нақты іс-әрекеттер шеңберін анықтау.

Мұғалімдердің дарынды оқушылармен жұмысының тиімділігі.
Бірінші жартыжылдықта дарынды оқушылармен жұмыс жалпы мектептік жоспарлауға сәйкес жұмыстың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана отырып жүргізілді. Өкінішке орай, есепті кезеңде бұл бағыттағы жұмыстардың белсенділігі күрт төмендегенін мойындау керек. Бұл ең алдымен студенттердің де, мұғалімдердің де аурушаңдық деңгейінің жоғары болуына байланысты. Мектеп оқушылары мүмкіндігінше түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысып, жүлделі орындарға ие болды:

 

Фамилия, имя ученика

Мероприятие

Уровень

Результат

Учитель

  1.  

Сенин Никита

Конкурс «Фариза, Фаризажан, Фаризақыз»

Районный

2 место

Давлеталина Бахатгуль Кублановна

  1.  

Балацко Олеся

Сеилова Дарига

Олимпиада «Лингвист»

Республикан-ский

Грамоты за участие

Тимофеева Елена Ивановна

Кузнецова Ирина Евгеньевна

  1.  

Учащиеся 10 класса

Конкурс проектов «Вторичная переработка отходов»

Районный

2 место

Сидоренко Ольга Михайловна

  1.  

Учащиеся 2-4 классов

XVIII олимпиада по основам наук, 1 этап

Междуна-родный

1-2 места

Сейтгалиева З.Р.

Угатьева Е.М.

Гненюк Н.В.

  1.  

Учащиеся 2-4 классов

Конкурс чтецов «Цвети, мой Казахстан»

Районный

1-3 места

Сейтгалиева З.Р.

Угатьева Е.М.

Гненюк Н.В.

  1.  

Учащиеся 2-4 классов

Конкурс рисун-ков на тему «Менің отбасым-менің бақытым»

Районный

1-3 места

Мирау А.А.

Сейтгалиева З.Р.

Угатьева Е.М.

Гненюк Н.В.

  1.  

Сеилова Дарига

Олимпиада «Геостарт»

Междуна-родный

1 место

Сейткасимова Гульжан Каражигитовна

  1.  

Балацко Олеся

Олимпиада «Геостарт»

Междуна-родный

2 место

Сейткасимова Гульжан Каражигитовна

  1.  

Митасова Любовь

Сенин Никита

Соревнования по шашкам

Районный

2 место

Чиглинцев Сергей Владимирович

  1.  

Митасова Любовь

Соревнования в стрельбе из пневм.винтовки

Районный

3 место

Жанадилов Талгат Сегизбаевич

«Жарқайың ауданының білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің жоспарына сәйкес мектепте жалпы білім беретін пәндер бойынша олимпиада өткізілді, оған 5-10 сынып оқушылары қатысты. Олимпиада 7 оқу пәні бойынша өтті: қазақ тілі, орыс тілі, математика, химия, биология, география, жаратылыстану. Қатысу нәтижесі бойынша 36 оқушының 33-і жүлделі орындарға ие болды. Жеңімпаздар мен жүлдегерлердің жалпы санынан олимпиаданың облыстық кезеңіне қатысушылардың тізімі қалыптастырылды - 9-10 сыныптардың алты оқушысы.
Сондай-ақ, 5-6 сынып оқушылары Республикалық пәндік олимпиаданың мектепішілік және аудандық кезеңдеріне қатысып, аудандық кезеңге қатысу қорытындысы бойынша 5-сыныптың 4 оқушысы «Білім беру бөлімі» ММ-нің грамоталарымен марапатталды. Жарқайың ауданы».

2021-2022 оқу жылына белгіленген міндеттерді шешудегі педагогикалық ұжымның қызметін талдау нәтижелері бойынша қорытындылар:
1) Мектептегі оқу процесі орта білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылды;
2) «Қазақстан тарихы», «Дүниежүзі тарихы», «NViTP» пәндерін, «Зайырлылық және дінтану негіздері», «Пікірсайыс клубы» курстарын қоспағанда, келесі себептерге байланысты пәндер бойынша оқу жоспарлары аяқталды: мамандардың жетіспеушілігі, сондай-ақ оқу жүктемелерінің қайта бөлінуіне байланысты;
3) Мектепте білім сапасының көрсеткіші өткен жылмен салыстырғанда айтарлықтай төмендеді, оның негізгі себебі – оқушылар арасында маусымдық суық тиюдің көп болуы;
4) 2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығына жоспарланған оқу үдерісі, әдістемелік жұмыс, мектепішілік бақылау, ұйымдастыру-педагогикалық іс-шаралары бойынша негізгі іс-шаралар белгіленген мерзімде орындалды;
2021-2022 оқу жылының 2 жартыжылдығында жүзеге асыруға арналған міндеттер:
1) Мектеп мұғалімдері оқу үрдісінің тиімділігін арттыру, оқытудың инновациялық әдістерін жүйелі түрде енгізу, үлгерімі нашар оқушылармен және білімінде олқылықтар бар оқушылармен тиімді түзету жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың оқу көрсеткіштерінің сапалы және тұрақты өсуіне жағдай жасау. ZUN жүйесінің мониторингі негізінде студенттердің оқу нәтижелерін бақылау және уақытылы реттеу.
2) Мектеп мұғалімдері балалардың әлеуеті мен табиғи қабілеттерін барынша арттыру мақсатында жұмыстың формалары мен әдістеріне тәжірибе жасай отырып, дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру;
3) Мектеп әкімшілігі бекітілген мектеп жұмысының жоспарына сәйкес 2021-2022 оқу жылының 2 жартыжылдығына өндірістік тапсырмалардың орындалуын ұйымдастырады, оның орындалу жағдайын уақтылы және объективті бақылауды қамтамасыз етеді.


Аналитикалық ақпаратты директордың су ресурстарын басқару жөніндегі орынбасары Г.Қ.Сейткасимова дайындады

2022 жылдың 6 қаңтары

Жаңартылған күні: 15.01.2022 22:05
Құрылған күні: 15.01.2022 22:05

Текст