«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Талдау білім беру процесі 2020-2021 оқу жылының 1 жарты жылдығына арналған

Талдаудың мақсаты:

2020-2021 оқу жылының бірінші жартыжылдығындағы мектептің жұмысының қорытындысын шығару;
мектептің 2-ші жартыжылдықтағы қызметінің стратегиясын анықтау
Аналитикалық ақпарат көздері:

Мектепішілік бақылаудың жүйеленген деректері.
Студенттерді бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау нәтижелері. Тәуелсіз тесттер мен бөлімдердің нәтижелері.
Олимпиадалардың, түрлі деңгейдегі жарыстардың нәтижелері.
Мұғалімдермен, оқушылармен және ата-аналармен жүргізілген сауалнамалар, сауалнамалар мен зерттеулердің нәтижелері.

Талдау құрылымы

Мектептегі оқу процесін ұйымдастыру туралы жалпы мәліметтер
Студенттер контингенті
Бағдарламаның орындалуы
Оқыту сапасы
Дарынды оқушылармен жұмыстың тиімділігі
Мектепішілік бақылау жоспарын жүзеге асыру
2020-2021 оқу жылының 2-ші жарты жылдығына арналған мектеп ұжымы қызметінің жоспарлау тапсырмалары.
Мектептегі оқу процесін ұйымдастыру туралы жалпы мәліметтер

Оқу іс-әрекеті - мектептің негізгі оқу қызметі. Оған оқу сабақтарының барлық түрлерін ұйымдастыру және өткізу, ағымдағы бақылаудағы студенттердің теориялық және практикалық дайындық деңгейлерін бағалау, мұғалімдердің оқушылармен жұмыс кезінде нормативтік актілердің талаптарын және мектеп құжаттарын орындауы кіреді

Оқушылармен жұмыс жасау барысында мектеп Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Жалпы білім беру мекемесі туралы типтік ережені, Мектеп Жарғысын, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің әдістемелік хаттары мен ұсынымдарын, білім беру процесіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері туралы реттелетін мәселелер шеңберін анықтайтын ішкі бұйрықтарды басшылыққа алады.

     2020-2021 оқу жылына арналған мектептегі оқу жоспары базалық негізде жасалады және білім беру мен сыныптардың әр кезеңінде міндетті болып табылатын білім мазмұнының қажетті көлемін, пәндік циклдар, жеке пәндер арасындағы тепе-теңдікті сақтайды. Студенттің апталық жүктемесінің деңгейі рұқсат етілген шектен аспайды.

2020-2021 оқу жылының бірінші жартыжылдығында Пятигорск орта мектебінің ұжымы басым бағыттар бойынша жұмысын жалғастырды:

Оқушылардың құзыреттілігін тиімді қалыптастыру және көрсету үшін білім беру ортасын ұйымдастыру.
Оқушылардың шығармашылық іс-әрекетіне әр түрлі тәсілдерді біріктіре отырып, пәндерді оқытудың тиімді технологияларын пысықтау;
Пәндер бойынша оқытудың міндетті минимумы деңгейінде студенттер арасында тиімді және жүйелік білімді қалыптастыру;
Пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар жүйесін жетілдіру;
Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуына жағдай жасау және осы санаттағы студенттерге негізгі білім беру бағдарламасын игеруге көмек көрсету. Олардың табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау.
Педагогикалық құрамның үздіксіз кәсіби өсуіне жағдай жасау, мұғалімдердің біліктілігін арттыру саласындағы жобалар мен бағдарламаларды іске асыруға белсенді қатысуы. Арнайы білім берудегі мұғалімдерді курстық және қайта даярлауға мүмкіндік беру.

. Олимпиадаларға, жарыстарға, түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысушылар санын көбейту үшін жағдай жасау.

8. Оқушылардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің) әлеуметтік, коммуникативтік және педагогикалық құзыреттілігін арттыру үшін жағдайлар жасау.

9. Әр түрлі жұмыс түрлері мен әдістерін қолдана отырып, оқуға ынтасы бар қабілетті және дарынды оқушыларды анықтау, қолдау және қолдау жүйесін жетілдіру.

10. Нашар оқитын оқушылармен мақсатты жұмыс жүргізу.

Бағдарламаның орындалуы

Оқу жылының бірінші жартыжылдығының соңында пәндер бойынша сынып журналдары тексеріліп, пән мұғалімдерінің есептері зерттелді. Аудит барысында жұмыс оқу бағдарламалары 2020-2021 оқу жылының 1-ші жартыжылдығының соңына дейін толығымен орындалғаны анықталды.

2-тоқсандағы мереке санының көп болуына байланысты жеке пәндер бойынша күнтізбелік және тақырыптық жоспарлауды оңтайландыру, қайталауға бөлінген сағаттарды тақырыптарды оқу үшін пайдалану қажет болды. Бірақ бөлімдер мен тоқсан бойынша жиынтық бағалау түріндегі студенттердің білімін бақылау уақытында жүргізілді.

Оқыту сапасы

2-тоқсанның соңында мектептегі білім сапасының көрсеткіші 59,3% құрады, бұл 1-тоқсандағы KZ көрсеткішінен 14% жоғары. Орташа оқу үлгерімі де өсті: 1-тоқсандағы 98,3% -дан 2-тоқсанда 100% -ға дейін.

1-ші жартыжылдықтың соңында мектепте есепті кезең ішінде оқуын өте жақсы бағамен аяқтаған 9 оқушы және «4» және «5» бағаларымен оқуды аяқтаған 26 оқушы бар:

Шиганова Дариға 3 сынып
Шишкин Руслан 3-сынып
Ералы Салтанат 4-сынып
Бидай Кирилл 4-сынып
Сидоренко Екатерина 4 сынып
Исахов Маратхан 8 сынып
Сейлова Дариға 8 сынып
Сенин Никита 8 сынып
Балацко Олеся 9-сынып
 және «4» пен «5» бойынша оқуды аяқтаған 26 студент:

 

Губайдуллина Маргарита 2 кл
Бұрғылау маркасы 2-сынып
Кузнецова Виктория 2-сынып
Петров Дэвид 2-сынып
Таңатар Алмас 2-сынып
Чиглинцева Варвара 2-сынып
Атарбекова Дарина 3 сынып
Ералы Әйгерім 3 сынып
Губайдуллин Ринат 3-сынып
Белова Аделина 4 сынып
Касымова Диана 4-сынып
Кашкимбаева Анель 5 сынып
Тюренков Илья 5 сынып
Безгин Игорь 6-сынып
Белов Максим 6-сынып
Герин Дэвид 6-сынып
Котов Николай 6-сынып
Тюренков Игорь 6-сынып
Ұласбек Әсел 6 сынып
Шиганова Айнура 6-сынып
 Аббасова Юлия 9-сынып
Заболотный Артём 9 сынып
Митасова Любовь 9-сынып
Абрамова Валентина 11 сынып
Митасова Элизабет 11 сынып
Хамит Қайыргелді 11 сынып

Бастапқы буында 1 тоқсанмен салыстырғанда тұрақты жоғары көрсеткіштер 3-сыныпта - 71/71, 4-сыныпта - 67/67 байқалды. 2-сыныпта айтарлықтай өсім байқалды (+ 36%).

Орта және жоғары деңгейлерде бағалардың контекстінде де оң динамика байқалады: 5-сыныпта - 50% (0/50), 6-сыныпта - 50% (38/88), 9-сыныпта - 11% (33 / 44) 8 және 11 сыныптарда тұрақты нәтижелер байқалды - 50%. 7-сыныптағы тұрақты төмен нәтиже - білім сапасының 0%.

Пәндер тұрғысынан математика (-2%) қоспағанда, биологиядан (-5%) нәтижелер жоғарылайды.

Қорытынды: бірінші жартыжылдықтың қорытындысы бойынша мектеп оқушыларының үлгерімін талдау, негізінен, білім беру көрсеткіштерінің оң динамикасы бар екенін көрсетеді.

Дарынды оқушылармен жұмыстың тиімділігі

«Жылдың 100 үздік ғылыми жобасы» республикалық байқауы

Мектебіміздің 11-сынып оқушысы Хамит Қайыргелді тарих және қоғамтану пәнінің мұғалімі Батырбаева Людмила Сергеевнаның жетекшілігімен Пятигорское ауылының тарихы бойынша әзірленген «Менің кішкентай Отаным» атты жұмысымен республикалық ғылыми жобалар байқауына қатысты. Қатысу нәтижесінде Қайыргелдінің зерттеулері «Жылдың 100 үздік ғылыми жобасы» жинағына енді.

«Мен поэзия оқимын» атты республикалық қашықтықтан бейне байқау

Қараша айында «Рухани жағыру» бағдарламасы аясында ұйымдастырылған «Мен поэзия оқимын» атты республикалық қашықтықтан бейне байқау басталды. Сайысқа 1-сынып оқушылары Кәрім Қағарманов пен Даниил Климанов белсенді қатысты. Студенттер қазақтың ұлы жазушылары, ақындары, ағартушылары Абай Құнанбайұлы мен Мұқағали Мақатаевтың өлеңдерін оқыды. Мұндай байқау жаңа жұлдыздарымызды анықтауға және өлең оқу шеберлігін көрсетуге мүмкіндік береді. Біз өз мүшелеріміздің табысты және танымал болуына көмектесеміз. Данил байқауға қатысқаны үшін сертификат алды, ал Кәрім Қағарманов 2 дәрежелі дипломмен марапатталды.

Халықаралық мәнерлеп оқу сайысы

Желтоқсан айының басында 5-сынып оқушысы Полищук Алина «Әлемде көптеген өлеңдер бар» (Мәскеу) халықаралық онлайн оқулар сайысына қатысты. Сайысқа ол және оның оқытушысы Тимофеева Е.И. Мұқағали Мұқатаевтың «Үш бақыт» өлеңін жазып алды. Сайысқа қатысу қорытындысы бойынша Алина 1 орынға ие болды. Біз Алинаны және оның оқытушысы Тимофееваны Е.И. құттықтаймыз. жеңіспен және болашақта сәттілік тілеймін.

«Менің сүйікті тақырыбым» шақыруы

Тілдер онкүндігі шеңберінде Пятигорск орта мектебінің 8-сынып оқушылары - Сейлова Дарига, Сенин Никита және Исахов Маратхан «Менің сүйікті пәнім» челленджіне қатысып, не үшін географияны ұнататындықтары туралы видео жазды.

Қазақтың ақыны Фариза Оңғарсынованың «Фариза, Фаризажан, Фариза қыз» шығармашылығына арналған облыстық байқауға қатысу

Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі аясында Пятигорск орта мектебінің 8-сынып оқушысы Сенин Никита қазақ ақыны Фариза Оңғарсынованың «Фариза, Фаризажан, Фариза қыз» шығармашылығына арналған байқауға қатысты.

«Абай дана, Абай дара Қазақта» облыстық байқауына қатысу

Қазақстан халықтары тілдерінің онкүндігі аясында біздің мектептің оқушылары Сенин Никита мен Белов Максим ұлы Абайдың шығармашылығына арналған челленджге қатысты.

Мектепішілік бақылау жоспарын жүзеге асыру

2020 жылы «Пятигорск орта мектебі» мемлекеттік мекемесінде «Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарындағы мұғалімдерге міндетті құжаттар тізбесін және олардың нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі No 130 бұйрығының No 14 қосымшасына сәйкес. -2021 оқу жылы мектепішілік бақылау шаралары келесі бағыттар бойынша ұйымдастырылды:

Баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз етуді бақылау
Мектеп құжаттарының жүргізілуін бақылау
УВП ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау
Негізгі және қосымша білім беруді бақылау
Мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау
Білім беру мекемесін психологиялық-педагогикалық қолдаудың сапасын бақылау
Жоспарлау іс-әрекеті оқу үрдісін, мұғалімдердің әдістемелік қызметін бақылау нәтижелеріне негізделген.

MБ оқиғаларынан кейін тексеруді жүзеге асырған әкімші қорытындылар мен ұсыныстарды міндетті түрде бере отырып, анықтама немесе есеп беру ақпаратын жасайды. Бақыланатын адамды, немесе сауалнама немесе фронтальды бақылау кезінде бүкіл команданы бақылау нәтижелерімен таныстыру ¢ қол қою арқылы немесе әлеуметтік желілерде жариялау арқылы жүзеге асырылады.

Өткен кезеңде мектепішілік бақылаудың 32 іс-шарасы өткізілді, сертификаттар берілді, қорытындылар бойынша ұсыныстар анықталды.

2020-2021 оқу жылының 2-ші жартыжылдығына арналған мектеп ұжымы қызметінің жоспарлау тапсырмалары.

Басқарушылық шешімдер:

-оқушылардың жетістіктерін жүйелі бақылауды жүзеге асырады

міндетті мазмұнның нақты мазмұнын игеруде қажетті деңгей

белгілі бір оқу кезеңіндегі пәндер бойынша білімнің минимумы,

жеке тұлға үшін оқушының біліміне салыстырмалы талдау жүргізу

пәндер, сынып бойынша, мектеп бойынша әдістемелік тәсілдерді түзету мақсатында және

мұғалімдер қолданатын оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру формалары

білім беру ұйымы;

- мәселелер бойынша мектеп мұғалімдерінің кәсіби мәселелерін анықтау

білім сапасын арттыру және осы негізде практикалық дамыту

мұғалімдерге оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша ұсыныстар;

- оқытушылар құрамының жұмысын нақты бақылау мен қадағалауды қамтамасыз ету

білім беру технологияларын меңгеру;

- оқытушыларға инновациялық технологиялар туралы ақпарат беру

оқушылардың бойында жалпы білім беру дағдылары мен қабілеттерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

 

 Оқу ісінің менгерушісі: Сейткасимова Г.К.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 07.01.2021 21:56
Құрылған күні: 07.01.2021 22:23

Текст