«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Аналитикалық ақпарат 2021-2022 оқу жылының 3 тоқсанындағы оқу процесінің қорытындысы бойынша.

Мақсаты: 3-тоқсандағы оқу үрдісінің нәтижелерін талдау, негізгі проблемаларды анықтау, оларды шешу жолдарын көрсету.

Мектептегі 2021-2022 оқу жылының 3-тоқсанында оқушылар контингенті 1-10 сыныптар арасында 60 оқушыны құрайды. 1-сыныпта оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүргізілмейді.
3-тоқсанның қорытындысы бойынша мектептегі білім сапасы 50%, оқу үлгерімі 100%.
2021-2022 оқу жылының 3-тоқсанының қорытындысы бойынша білім беру көрсеткіштеріне салыстырмалы талдау жүргізгенде жекелеген пәндер мен сыныптар контекстінде де, жалпы мектепте де теріс тенденция анықталды.

Мектепте білім сапасының көрсеткіші 1-2-тоқсанмен салыстырғанда 4%-ға төмендеді.
Сынып бойынша: көрсеткіштердің өсуі 3-сыныпта (+17%) және 7-сыныпта (+1%) байқалады. 4 және 9 сыныптарда тұрақты жоғары нәтижелер, 6 және 8 сыныптарда тұрақты төмен нәтижелер. 2-сыныпта – (-20%) және 10-сыныпта – (-28%) білім сапасы көрсеткіштерінің айтарлықтай төмендеуі байқалды.
Жағдай жекелеген пәндер бойынша оқу нәтижелерінің төмендеуінен туындайды.

Әдебиет пәнінен білім сапасы күрт төмендеді (-10%): 4-сыныпта – 15%-ға, 5-сыныпта – 20%-ға, 6-сыныпта – 50%-ға, 9-сыныпта – 17%-ға. , 10-сыныпта – 14%-ға.%.
Ағылшын тілінде (-7%): 2-сыныпта – 20%-ға, 6-сыныпта – 29%-ға, 10-сыныпта – 15%-ға.
Қазақстан тарихы бойынша (-19%): 5-сыныпта – 20%-ға, 6-сыныпта – 29%-ға, 7-сыныпта – 17%-ға, 9-сыныпта – 17%-ға, 10-сынып – 29%-ға.
Мұғалімдердің ақпараты бойынша жағдайды талдау.
10-сыныпта мұғалім Тимофеева Е.И. оқушылардың оқуға деген табиғи қажеттілігін сезінбейтін, өте аз оқитындығымен түсіндіреді. 10-сыныпта әдебиетті оқытудың негізгі білім беру мақсаттары мыналарды ұсынады:
- шығармаларды талдау негізінде сыни талдау, салыстыру, жалпылау, ұқсастықтар мен себеп-салдарлық байланыстарды орнату, құбылыстарды жіктеу, логикалық және сыни пайымдаулар, қорытындылар мен қорытындылар құру дағдыларын жетілдіру;
 әр оқушының шығармашылық қабілеттерін дамыта отырып, оқуға рухани-интеллектуалдық қажеттілігін қалыптастыру, мәтінді сыни тұрғыдан оқу және түсіндіру дағдыларын жетілдіру;
 әртүрлі жанрдағы шығармалардың идеялық-көркемдік, қоғамдық-тарихи және рухани-эстетикалық аспектілерін терең түсінуге, талдауға негізделген қарым-қатынас дағдыларын дамыту;
 шығарманың, әдеби-сыни мақалалардың мазмұнын ауызша немесе жазбаша түрде бағалау дағдыларын жетілдіру, зерттеу мәдениеті саласында құзыреттілік таныту;
 әдеби құбылыстарды контекстік тұрғыдан қарастыру, әдеби фактілерді салыстыру, аналогиялар жасау, әдеби параллельдер құру дағдыларын жетілдіру.

Жоғары сыныпта әдебиетті оқу студенттердің үлкен дербестігіне бағытталған, ал балалардың көпшілігі, ең жақсысы, Интернеттегі жұмыстың қысқаша мазмұнымен жай ғана танысады және оқулықтағы аналитикалық ақпаратты өз көзқарасының орнына пайдаланады. шығармашылық тапсырмаларды орындау кезінде.
6-сыныпта Алина Полищукты қоспағанда, балалар да аз оқиды. Осы жігіттерге қатысты мәнді оқуға, оқығанын талдап, қорытынды жасауға үйрететін әдістемені өзгерту керек шығар. Кейбір шығармалардың сюжеті оқушыларды қызықтырмайды және бұл олардың үстірт оқуын анықтайды. Әжесімен бірге тұратын Кашкімбаева Әнелінің (6-сынып) жағдайы сәл басқаша. Ол үй тапсырмасын орындайды, бірақ әжесі түсінбейді. Сондай-ақ, қыздың үй шаруасы көп және ол сабаққа аз уақытын арнайды.
4-сыныпта Аслан Әлібековтің оқуының жағдайы күрделене түсті. Ол сабаққа қатысады, бірақ оқу процесіне қатыспайды, тапсырмаларды орындамайды, сұрақтарға жауап бермейді, мұғаліммен ешқандай байланыс жасамайды. Бұл ретте үй тапсырмасының барлығы ата-анасының ұжымдық жұмысы деген күдік бар болса да, жазбаша үй тапсырмасын орындайды. Оқу техникасын тексеру оның сәл баяу болса да, жақсы оқитынын, бірақ саналы түрде оқитынын және оқу кезінде қате жіберетінін көрсетті. Бірақ сабақта ол оқудан үзілді-кесілді бас тартады, ол өз-өзіне оралады. Баланың психологиялық проблемалары анық. Психолог Чиглинцева Т.А. Асланмен бірнеше рет жеке жұмыс істеп, оны сөйлесуге тырысты, бірақ нәтиже болмады.

Қазақстан тарихынан мектебімізде қосымша жұмыс істейтін мұғалім Торғайбаев Қ.Қ. Және бұл, ең алдымен, кері байланысты жүзеге асыру кезінде белгілі бір проблемаларды тудырады. Кейбір оқушылар, әсіресе 5-7 сынып оқушылары үй тапсырмасын мұғалімге жіберуді үнемі ұмытып кетеді немесе айтарлықтай кешігіп жіберіледі. Сондай-ақ оқулықтарда берілген оқу материалы – ақпараттың көптігі, тарихи терминдердің, даталардың, оқиғалардың көптігі, презентацияның күрделілігі (түсінігі қиын мәтіндер, күрделі тапсырмалар) маңызды мәселелер болып табылады.
Шетел тілін меңгеру барлық дерлік студенттер үшін белгілі бір қиындықты қамтиды. Бірақ бұл жағдайда мұғалім тиісті шараларды қабылдауға міндетті: оқыту әдістерін оңтайландыру, оқу үдерісінің тиімділігін арттыру үшін жағдай жасау, нашар оқитын оқушылармен түзету жұмыстарын ұйымдастыру, оқушылардың білімін бақылау жүйесіне сараланған тәсілді енгізу. Бәлкім, оқу-тәрбие үрдісін тиімсіз ұйымдастырудың салдарынан осындай жағдай қалыптасты.

ЕМЦ пәндері бойынша білім сапасының көрсеткіштері де төмендеді: математикадан – 8%-ға, алгебрадан – 4%-ға, химиядан – 8%-ға. Математикадан 2-тоқсанмен салыстырғанда 2-сыныпта – 40%-ға, 5-сыныпта – 10%-ға, 6-сыныпта – 25%-ға айтарлықтай төмендеу байқалды. Алгебра бойынша көрсеткіштер 7-сыныпта – 33%-ға өссе, 9-сыныпта – 16%-ға, 10-сыныпта 42%-ға төмендеген.
Химия пәнінен 8-10 сыныптардағы нәтижелер өзгерген жоқ, бірақ 7-сыныпты есепке алмағанда (баға жарты жылда қойылады) білім сапасы 69 пайызды құрады.
Математика пәнінің мұғалімі В.А.Тюренкованың айтуы бойынша математикадан нәтижелердің төмендеу жағдайы бірқатар маңызды себептермен дамыды: біріншіден, 3-тоқсанда кейбір оқушылар ауырып сабақты көп қалдырды, содан кейін үлгере алмады. . Бұл балалармен қосымша сабақтар өткізілді, бірақ нәтижелер әлі де төмен болды, өйткені өтулер көп болды. Екіншіден, ата-ана тарапынан дұрыс көңіл бөлінбеу мен қолдаудың болмауы оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізуді қиындатады. Мысалы, Раскошинский Кириллмен болған жағдайда (5 сынып). Бала әжесінің қамқорлығында, физиологиялық ерекшелігі бар - оқу ақпаратын баяу қабылдау. Әжесіне Кириллге үй тапсырмасын орындау қиын болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау керек деп бірнеше рет айтқан. Бірақ әже басқа жолды тапты: ол шешімді интернеттен жүктеп алады және оқушының барлық үй тапсырмасын тамаша орындайды. Әже тарапынан гипер-қамқорлық бар. Кириллдің өзі өте қабілетті студент болғанымен және дұрыс көзқараспен ол өте қанағаттанарлықтай оқи алады. Сондықтан сыныпта өткізілетін әрбір бақылау немесе сынақ жұмысы ол үшін эмоционалды және интеллектуалдық шокқа айналады.Пушкаш Александр (5-сынып) сабақты көп босатады. Баланың анасы сабаққа келмеуін оның денсаулығының нашарлығымен түсіндіреді, бірақ өзі балаға көмек көрсетпейді және оның үйдегі оқу іс-әрекетін іс жүзінде бақылай алмайды.
3-тоқсанда оқуын «өте жақсы» деген бағамен аяқтаған оқушылар -8:

  1. Атарбеков Дамир   2 класс
  2. Климанов Даниил    2 класс
  3. Шишкин Руслан     4 класс
  4. Сидоренко Екатерина    5 класс
  5. Исахов Маратхан     9 класс
  6. Сенин Никита     9 класс
  7. Сеилова Дарига     9 класс
  8. Балацко Олеся     10 класс

3-тоқсанда «4» және «5» -19 бойынша оқуын аяқтаған оқушылар:

  1. Губайдуллина Маргарита    3 класс
  2. Дрель Марк     3 класс
  3. Кузнецова  Виктория    3 класс
  4. Петров Давид    3 класс
  5. Танатар  Алмас    3 класс
  6. Чиглинцева  Варвара    3 класс
  7. Атарбекова  Дарина     4 класс
  8. Ералы   Айгерим      4 класс
  9. Губайдуллин   Ринат     4 класс
  10. Шиганова  Дарига    4 класс
  11. Белова  Аделина     5 класс
  12. Ералы  Салтанат    5 класс
  13. Погодина  Елизавета    5 класс
  14. Раскошинский  Кирилл    5 класс
  15. Тюренков   Илья     6  класс
  16. Белов Максим      7 класс
  17. Котов Николай     7 класс
  18. Тюренков  Игорь    7 класс
  19. Шиганова Айнура     7 класс

3 тоқсанда оқуын бір «3»-ке аяқтаған оқушылар:

1. Кашкимбаева Анеля, 6 сынып – орыс әдебиеті
2. Жұмағұлова Аида, 10 сынып – алгебра
3. Митасова Любовь, 10 сынып – орыс әдебиеті

Қорытынды: мектеп үлгерімінің жағдайын талдау ІІІ тоқсанда педагогикалық ұжымның жеткіліксіз нәтижелі жұмысының нәтижесінде жинақталған бірқатар маңызды проблемаларды анықтады. Бұл тұжырымның негізі білім беру көрсеткіштері болып табылады.
Ұсыныстар: төртінші тоқсанда мектеп мұғалімдері оқу сабақтарын ұйымдастыруға инновациялық тәсілдерді енгізу, оқушылардың ЗУН-ын бақылау, пәндер бойынша оқуда қиналған оқушылармен түзету жұмыстарын жүргізу арқылы оқу-тәрбие процесінің тиімділігі мен тиімділігін арттыруға жағдай жасауы керек. .

 Сейтқасымова Г.Қ, оқу ісінің  менгерушісі

19.03.2022

Жаңартылған күні: 01.04.2022 22:33
Құрылған күні: 01.04.2022 22:33

Текст