«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Тақырып бойынша мастер-класс «Оқушылардың жаратылыстану сауаттылығын дамыту мақсатында оқу процесін ұйымдастырудың стандартты емес әдістерін қолдану»

Сидоренко О.М. - Пятигорск орта мектебінің химия-биология пәнінің мұғалімі

 

Мастер-класстың мақсаты: стандартты емес оқыту әдістерін қолдана отырып, жаратылыстану сауаттылығын қалыптастыру бойынша тәжірибе алмасу.

Мастер-класс үлгерімі

«Сәлемдесу» тренингі
Құрметті әріптестер! Мен сіздерді бүгін «Оқушылардың жаратылыстану сауаттылығын қалыптастыру мақсатында оқу үдерісін ұйымдастырудың стандартты емес әдістерін қолдану» тақырыбындағы шеберлік сыныбында қарсы алуға қуаныштымын.

  Эпиграфты айтыңыз. Мен көрнекті адамның бұл сөздерін өзімнің оқытушылық қызметімнің негізі етіп алдым.

Эпиграф

«Менің шәкірттерім менімен емес, жаңа нәрселермен танысады;
олар бұл жаңа нәрсені өздері ашады.
Менің басты міндетім - олардың ашылуына көмектесу,
өз идеяларыңды дамыт »
Иоганн. Г.Песталоцци

2. Өзектендіру

A) Мақсатты өзін-өзі анықтау

Құрметті әріптестер, бүгін біз қарастырып отырған тақырып өте маңызды, өйткені бұл біздің студенттерде жаңа білімдерді, дағдылар мен дағдыларды өздігінен игеру қабілетін қалыптастыруға көмектеседі немесе басқаша айтқанда оқушылардың білім алу қабілетін дамытады.

Бүгін қандай сұрақтарды қарастырған жөн деп ойлайсыз?

Стандартты емес оқу әрекеттері дегеніміз не?
Қандай стандартты емес оқу әрекеттері бар?
-Оқушылардың үміттері мен мәселелерін нақтылау үшін келесі әдісті қолдануға болады: Жеміс бақшасы әдісі

Құрал-жабдықтар: әрқайсысында ағаштан боялған екі үлкен плакаттар алдын-ала дайындалады.

- Бізде бір ағаш «Алма ағашы», ол сіздің күтуіңізді білдіреді, екіншісі - «Лимон ағашы» - мастер-класс тақырыбына қатысты мәселелеріңізді білдіреді.

(Мастер-классқа қатысушыларға алдын ала қағаздан қиылған үлкен алма мен лимон беріледі).

- Құрметті әріптестер, мен алмаға шеберлік сабағынан күткен нәрселеріңізді және лимонға деген қорқынышыңызды жазуды ұсынамын.

3. Операциялық кезең

Мастер-класс жетекшісі сандар жазылған жетондарды таратады, мастер-классқа қатысушылар топтарға отырады. Әр топқа тапсырма беріледі. Топ мүшелері топтағы рөлдерді бөлетін көшбасшыны таңдайды: спикер, ақпараттық іздеу жүйесі, постер дизайнері.

3 топ.
Тапсырма: Ғылыми сауаттылығы бар оқушының үлгісін құру. Өз жұмысыңыздың нәтижесін сурет немесе кластер түрінде көрсетіңіз.
Қосымша ақпарат.
Жаратылыстану сауаттылығында келесі компоненттер бөлінеді:
 - негізгі жаратылыстану ұғымдарын, фактілерді, заңдарды өз қызметінде білу және қолайлы қолдану.
- жаратылыстану-таным әдісінің негізгі ерекшеліктерін түсіну, жаратылыстану экспериментінің негіздерін игеру, жаратылыстану деректерін алу, таңдау және талдау мүмкіндігі;
 - күнделікті қызмет барысында, оның ішінде қоғамдық және саяси оқиғаларда туындайтын проблемалардың табиғи ғылыми мәнін анықтау мүмкіндігі;
- жаратылыстану сипатындағы басылған мәтіндер мен ауызша хабарламаларды түсіну және оның көзі мен алу тәсілдеріне сүйене отырып ұсынылған ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі;
- жаратылыстану проблемаларына қатысты ауызша және жазбаша сөйлесуге дайын болу: өз тұжырымдамасын тұжырымдау және басқа адамдардың дәлелдерін, олардың нәтижелерінен алынған қорытындыларға негізделген дәлелдерді бағалау.
Сонымен, «жаратылыстану сауаттылығы» бойынша біз адамның ажырамас сипаттамасын түсінуді ұсынамыз; жаратылыстану ғылымдарының жетістіктері бойынша білім, білік және дағдылардың бірлігі, бұл іс-әрекет барысында туындайтын теориялық және практикалық мәселелерді шешу үшін тұлғаның қолда бар жаратылыстану білімдерін пайдалануға қабілеттілігі мен дайындығында көрінеді.

Әдемі жүрек туралы астарлы әңгіме.
Бір жас адам ежелгі қаланың алаңында тұрып, өзінің әдемі жүрегімен мақтана алады. Ол өзінің батылдығы, сұлулығы, мейірімділігі туралы айтты. Алаңға жиналғандардың барлығы онымен келіскен. Кенеттен көпшіліктің арасынан ақшыл қария шығып: «Егер сенің жүрегің менің жүрегім сияқты ауырсыну мен жоғалтудың ащысын білмеген болса, әдемі бола алмайды» деді. Жас жігіт қарттың жүрегіне қарап, оның бәрі тыртық пен жарамен қапталған мыжылып жатқанын көріп, күлді: «Әзілдесің, ақсақал! Менің жүрегім керемет! Ал сенікі - тыртықтар мен тесіктер! «
 - Иә, - деп жауап берді қарт. «Менің жүрегімдегі кез-келген тыртық - мен сүйіспеншілігімді оған бөліп тастаған адам. Маған бәрі де өз бөліктерін қайтарып берген жоқ, сондықтан сіз менің жүрегімнің бос тесіктерін көре аласыз. Олар маған ауырсыну әкелсе де, олар менімен басқалармен бөліскен сүйіспеншілігімді еске түсіреді ».
Мен үшін бұл мысалдың мәні менің жұмысымда жатыр: беруден қорқудың қажеті жоқ, бұдан бұдан кедейленбейсіз, өзгелерге көмектесу арқылы өзіңізді байытасыз.
Ынтымақтастығыңыз үшін рахмет!

Жаңартылған күні: 16.11.2020 22:27
Құрылған күні: 16.11.2020 22:27

Текст