«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1 тоқсанның қорытындысы бойынша аналитикалық ақпарат

Аналитикалық ақпарат

оқу-тәрбие процесінің нәтижелеріне негізделген

2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанына

Талдау мақсаты: ағымдағы оқу жылының 1 тоқсанында студенттердің дайындық деңгейі мен білім сапасы туралы объективті ақпарат алу.

Тапсырмалар:

1. 2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанының қорытындысы бойынша 2-10 сынып оқушыларының дайындық деңгейі мен білім сапасына салыстырмалы талдау жүргізу.

2. Оқушылардың үлгермеушілігі мен артта қалуының алдын алу және жеңу бойынша пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің жұмыс жүйесін талдау және реттеу.

Басқару түрі: фронтальды

Бақылау әдістері: есеп беру ақпаратын талдау, жалпылау

Бақылау негізі: мектептің жылдық жұмыс жоспары

Бақылау нәтижелері:

Баға Оқушылар саны Бағалар% сапа% үлгерім
5 4 3 2
2 5 2 1 2 0 60 100
3 6 0 6 0 0 100 100
4 8 2 3 3 0 63 100
5 10 2 3 5 0 50 100
6 4 0 1 3 0 25 100
7 7 0 4 4 0 57 100
8 3 0 0 3 0 0 100
9 6 3 1 2 0 67 100
10 7 1 1 5 0 29 100
Мектепте 1-тоқсан қорытындысы бойынша білім сапасы 54%, оқу үлгерімі 100%.
Оқуды «5»-ке бітірген студенттер – 10
«4» және «5» бойынша оқуды аяқтаған студенттер – 20


Бір «4» - 2 оқушымен:
Чиглинцева Варвара, 3 сынып – қазақ тілі
Погодина Елизавета, 5 сынып – математика.
Бір «3» -7 оқушымен:
Плакида Лумила, 4 сынып – математика
Қасымова Диана 5-сынып – математика
Байрамова Эльвира, 6 сынып – қазақ тілі
Кашкимбаева Анела, 6 сынып – орыс әдебиеті
Игорь Безгин, 7 сынып – орыс тілі
Абрамов Михаил, 10 сынып – алгебра
Митасова Любовь, 10 сынып – орыс тілі
Білім сапасының көрсеткіштерін сыныптар бойынша бағалау:

2020-2021 оқу жылының соңы мен 2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанындағы білім сапасы көрсеткіштерінің сыныптар бойынша салыстырмалы талдауы:
 

Білім беру көрсеткіштерінің теріс динамикасы іс жүзінде барлық сыныптарда байқалды; 4-сыныпта – 8%-ға, 5-сыныпта – 17%-ға, 6-сыныпта – 25%-ға, 11-сыныпта – 25%-ға. 3-сыныпта тұрақты жоғары нәтиже – 100%. 9-сыныпта көрсеткіш 17%-ға жоғары. Мектептегі білім сапасының жалпы көрсеткіші 10%-ға төмендеді.
4. 2020-2021 оқу жылының соңы мен 2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанындағы пәндер бойынша оқу көрсеткіштерінің салыстырмалы талдауы.
Бастапқы сілтеме:
 Жалпы мектептегідей, оқу жылының басталуы қарсаңында Жазғы мектеп аясында қосымша сабақтар ұйымдастырылғанына қарамастан, бастауыш сатыда білім беру көрсеткіштерінің айтарлықтай төмендеуі байқалады. Оқу көрсеткіштерінің арасында ерекше үлкен айырмашылық бар - 21%, бұл ұзақ мерзімді перспективада келесі сыныптардағы оқушылардың оқу дайындығының төмен деңгейін қалыптастырады.
 
Қазақ тілі (-13%)
орыс тілі (- 12%)
Ағылшын (-11%)
Математика (- 11%)
Ғылым (- 8%)
 
5-10 сыныптар:

Жаратылыстану пәні бойынша тұрақты жоғары көрсеткіш атап өтілген және оң тенденция байқалатын биология және география пәндерін қоспағанда, барлық басқа пәндер бойынша, сондай-ақ жалпы мектеп бойынша Орыс тілі, ағылшын тілі және физика пәндері бойынша ең төменгі деңгейден, қазақ тілі, орыс әдебиеті, математика және химия пәндері бойынша айтарлықтай нәтижеге дейін төмендеді.
5. Қорытындылар мен ұсыныстар:
1-тоқсанның қорытындысы бойынша оқыту нәтижелерін талдай отырып, білім беру көрсеткіштерінің төмендеуінің бірнеше себептерін болжауға болады:
 Оқушылардың аурулары бойынша жағдай оқу нәтижелеріне ішінара әсер етуі мүмкін, өйткені қазан айының бірінші жартысында күніне 15-ке дейін оқушы ауруына байланысты сабаққа қатыспаған;
 5-сыныпта оқу нәтижелерінің төмендеуі мектептегі білім сапасының жалпы көрсеткішіне айтарлықтай әсер етті, бұл бейімделу кезеңінің күрделілігімен түсіндіріледі;
 Осы уақытқа дейін мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым қабылдаған шараларға қарамастан 8-сыныптағы оқу үлгерімінің жағдайын жақсарту мүмкін болмады, бұл әлі де болса мектеп оқушылары тарапынан бақылаудың жоқтығымен байланысты. ата-аналар бала тәрбиесіне қатысты. Балалардың оқу мотивациясы мүлдем жоқ деп айтуға болады, олар оқу материалын мұғалімнің сөзінен ғана қабылдай алады, өйткені олар өте нашар және аз оқиды;
 Қалай болғанда да, 6 және 10-сыныптардағы оқу нәтижелері, сондай-ақ бір «3» алған оқушылар санының көптігі дәлел ретінде педагогикалық ұжымда айтарлықтай кемшіліктер бар екенін мойындау керек;

Ағымдағы жағдайға жоғарыда келтірілген ықтимал түсініктемелерді ескере отырып, ағымдағы жылдың қараша-желтоқсан айларында шешу үшін тиісті шаралар қабылданып, барлық қолда бар әдістемелік әлеуетті пайдалану қажет. келесі міндеттер:
Бастауыш сынып мұғалімдері:
1) Оқу құзіреттілігі – бастауыш мектепте қалыптасуы тиіс негізгі дағды, сондықтан мұғалімдер барынша жауапкершілікпен оқытудың белсенді әдістерін, сондай-ақ стандартты емес тәсілдерді қолдана отырып, өз оқушыларының оқу сауаттылығын жоғары деңгейде қамтамасыз етуі керек.
2) Кәсіби іс-әрекеттің өнімділігін арттыру үшін сабақты зерттеу стратегияларын, сондай-ақ басқа да тиімді әдістерді пайдалана отырып, шығармашылық көзқарас үшін орындалатын жұмысқа үстірт, «әуесқойлық» қатынасты өзгерту.
3) Сабаққа бару, мақсат қою – тек тақырып бойынша сабақ өткізу емес, осы сабақтың тәрбиелік мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ету.
Пән мұғалімдері:
1) Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және толтыру бойынша жалпы мектептік жұмыс жоспарын орындау бөлігінде пәндер бойынша бір «4» немесе бір «3» алған оқушылармен өнімді жұмысты қамтамасыз ету.
2) Бастау, егер біреу әлі бастамаған болса, әр сабаққа деңгейлік тапсырмалар әзірлеп, қолданыңыз, өйткені әр сыныпта оқу деңгейі мен әлеуеті әртүрлі балалар бар.
3) Мемлекеттік стандарт талаптарына, оқу бағдарламасына және оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру ережелеріне сәйкес әрбір сабақтың тиімділігін қамтамасыз ету.

Бақылауды жүргізген: директордың ішкі істер жөніндегі орынбасары Сейткасимова Г.К. Күні: 28.10.2021 ж.

Жаңартылған күні: 31.10.2021 16:17
Құрылған күні: 31.10.2021 16:17

Текст