«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

06.04.2023

1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2023 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: ««Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мекемесінің  http://pyatigor.edu.kz/news/open/id-3940613 сайтында

3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2023 жылғы                        3 ақпанда «Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мекемесінің  http://pyatigor.edu.kz/news/open/id-3852657сайтында ақпаратты орналастыру.

4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» КММ мекемесінің көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

-

-

-

-

-

Мектеп директоры:                                                      А.Абдигалиев      

 

Просмотров: 142


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст