«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жалпы білім беретін пәндер бойынша республикалық олимпиаданың мектептік кезеңінің хаттамасы

07.12.2021

Дарынды балаларды анықтау, пәндерді оқыту деңгейін арттыру, мектеп оқушыларының ғылымға деген қызығушылығын дамыту және олардың одан әрі интеллектуалдық дамуы мен кәсіптік бағдар беруіне жағдай жасау мақсатында 2021 жылдың 15-19 қараша аралығында Республикалық мектеп кезеңі Мектепте жалпы білім беретін пәндер бойынша оқушыларға арналған олимпиада өткізілді.
Пәндік олимпиадаға қатысу – педагогикалық ұжымның дарынды оқушылармен сабақта ғана емес, сабақтан тыс жұмыстарда да жұмысының нәтижесі. Оқушылар мектеп бағдарламасынан тыс алған білімдерін көрсетеді.
Олимпиаданың негізгі мақсаттары мен міндеттері:
- студенттердің шығармашылық қабілеттері мен ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қызығушылығын анықтау және дамыту үшін қажетті жағдай жасау;
- дарынды балаларды қолдау үшін қажетті жағдайлар жасау;
- сыныптан тыс жұмыстарды, элективті курстарды және студенттермен сабақтан және сыныптан тыс жұмыстың басқа да түрлерін белсендіру;
- жоғары сынып оқушыларының кәсіби өзін-өзі анықтауына көмек көрсету.
Бұған негіз болды:

1) Ақмола облысы білім басқармасының «Ақмола дарыны» дарынды балалар мен дарынды жастарды анықтау және қолдау орталығы» КММ-нің 08.11.2021 жылғы № 370 ақпараттық хаты.
2) «Пятигорское ауылының орта мектебі» КММ «Пәндік олимпиаданың мектептік кезеңін өткізу туралы» 2021 жылғы 12 қарашадағы № 34 бұйрығы.
Осы бұйрыққа сәйкес мектепте:
 олимпиадаларды өткізу жөніндегі мектептік ұйымдастыру комитетінің құрамы бекітілді;
  олимпиадалық тапсырмаларын объективті тексеру және олимпиаданың қорытындысын шығару үшін пәндік комиссиялардың құрамы бекітілді;
 ооқушылардың  олимпиадаға жалпы білім беретін пәндердің тізімі бекітілді;
 Сыныптар бойынша пәндер бойынша олимпиадалар өткізілді;
 оқушылардың жұмысы тексерілді, нәтижелері анықталды, жеңімпаздар мен жүлдегерлер анықталды;
 олимпиада нәтижелерінің жалпы хаттамасы қалыптастырылды;
Олимпиада мектеп бойынша бұйрықта көрсетілген жалпы білім беретін пәндер тізіміне сәйкес пәндер бойынша өткізілді. Мектеп кезеңі талапқа сай өтті.
Шараға 5-10 сынып аралығындағы 36 оқушы қатысты.
Олимпиаданың барлық қатысушылары бұл оқиға туралы алдын ала хабардар етілді. Жұмыстарды ресімдеу бойынша нұсқаулықтар жүргізілді, олимпиада тапсырмаларын орындау бойынша әдістемелік ұсыныстар берілді.

Олимпиадада жекелей есепте ең жоғары нәтижені 9-сынып оқушысы Сейлова Дариға көрсетті.

Нәтижелерді талдай отырып, келесі қорытындылар жасалуы керек:
1. Оқушылардың республикалық олимпиадасының мектепшілік кезеңі ұйымшылдықпен өтті.
2. Пәндік олимпиадалардың мектеп кезеңінің жеңімпаздары мен жүлдегерлері оқу материалын меңгерудің, оны шығармашылық деңгейде қолданудың жеткілікті жоғары деңгейін және есептерді шешуге стандартты емес көзқарасты көрсетті.
3. Олимпиада барысында шығармашылық, стандартты емес ойлау, мәселені логикалық зерттеу дағдысы бар оқушылардың деңгейінің төмендігі анықталды.
Пәндік олимпиадалардың мектеп кезеңін ұйымдастыру және өткізу барысында туындаған мәселелер.
1. Олимпиадаға дайындық жүйелі түрде жүргізілмейді, оның себебі мектепте дарынды балаларды анықтау және олардың қабілеттерін дамыту жұмыстары жеткіліксіз ұйымдастырылған. Бұл дарынды балалардың шығармашылық және интеллектуалдық мүмкіндіктерінің ашылмағандығына әкеледі. Сондықтан дарынды балалармен жұмысты бастапқы деңгейден бастап жетілдіру қажет.
2. 7-8 сынып оқушыларының мотивация деңгейі төмен болды.
3. Олимпиадаға қатысатын кейбір оқушылар. олимпиадалық тапсырмаларды орындау кезінде интернетті пайдаланған, бұл олимпиаданы өткізу ережелерін бұзу болып табылады.
Қорытындылар мен ұсыныстар.
Пән мұғалімдері:
1) Мектеп кезеңінің жеңімпаздары мен жүлдегерлері арасынан олимпиаданың облыстық кезеңіне қатысушылардың тізімін қалыптастыру.
2) Оқушыларды олимпиаданың облыстық кезеңіне сапалы дайындауды қамтамасыз ету.
3) Сабақта және сабақтан тыс уақытта оқушылардың білімдері мен дағдыларында анықталған олқылықтарды түзетуді ұйымдастыру;
4) Әртүрлі деңгейдегі олимпиадаларға дайындыққа бағытталған дарынды балалармен сыныптан тыс жұмыстарды жүйелі түрде ұйымдастыру.
Мектеп жетекшілері М.О. Кузнецова И.Е., Сидоренко О.М.:
1) Мәскеу облысындағы олимпиадалардың нәтижелерін талдау, дарынды балалармен жұмыстың жай-күйі туралы қорытынды жасау;
2) осы жұмыстың сапасын арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу және мектептегі олимпиадалық қозғалысты белсендіру үшін мұғалімдерге нақты ұсыныстар әзірлеу.


Талдау дайындаған: оқу ісінің менгерушісі  Сейткасимова Г.К

Просмотров: 1021


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст