«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанына оқу-тәрбие процесінің нәтижелеріне негізделген аналитикалық ақпарат

08.11.2021

Талдаудың мақсаты ағымдағы оқу жылының 1 тоқсанында студенттердің дайындық деңгейі мен білім сапасы туралы объективті ақпарат алу болып табылады.

Тапсырмалар:

1. 2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанының қорытындысы бойынша 2-10 сынып оқушыларының дайындық деңгейі мен білім сапасына салыстырмалы талдау жүргізу.

2. Оқушылардың үлгермеушілігі мен артта қалуының алдын алу және жеңу бойынша пән мұғалімдері мен сынып жетекшілерінің жұмыс жүйесін талдау және реттеу.

Басқару түрі: фронтальды

Бақылау әдістері: есеп беру ақпаратын талдау, жалпылау

Бақылау негізі: мектептің жылдық жұмыс жоспары

Бақылау нәтижелері:
1. Тәрбие процесін ұйымдастыру.
Мектептегі оқу процесі нормативтік құжаттармен реттеледі:
 Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы;
 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы No 595 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидалары;
 Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нұсқау-әдістемелік хаты;
 мектеп жарғысы;
Оқу пәндерін оқыту жұмыс оқу жоспарына сәйкес жүзеге асырылады. Қазіргі таңда Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, зайырлылық және дінтану негіздері пәндері маманның жоқтығынан оқытылмай жатыр.

2. Оқушылар контингенті.
Жыл басында мектепте 1-10 сыныптар аралығында 62 оқушы, мектепалды даярлық сыныбына 4 оқушы қабылданды. 1-тоқсанның қорытындысы бойынша 1-10 сыныптар арасында 62 оқушы: бастауышта – 25 оқушы, 5-9 сыныпта – 30 оқушы, 10 сыныпта – 7 оқушы. Мектепалды даярлық сыныбында 4 оқушы бар.
Келгендер де жоқ, кетулер де жоқ.
3. Оқушылардың оқуының көрсеткіштері.
Сынып Оқушылар саны Бағалар% сапа% үлгерім
5 4 3 2
2 5 2 1 2 0 60 100
3 6 0 6 0 0 100 100
4 8 2 3 3 0 63 100
5 10 2 3 5 0 50 100
6 4 0 1 3 0 25 100
7 7 0 4 4 0 57 100
8 3 0 0 3 0 0 100
9 6 3 1 2 0 67 100
10 7 1 1 5 0 29 100
Мектепте 1-тоқсан қорытындысы бойынша білім сапасы 54%, оқу үлгерімі 100%.
Оқуды «5»-ке бітірген студенттер – 10
«4» және «5» бойынша оқуды аяқтаған студенттер – 20

Бір «4» - 2 оқушымен:
Чиглинцева Варвара, 3 сынып – қазақ тілі
Погодина Елизавета, 5 сынып – математика.
Бір «3»-7 оқушымен:
Плакида Лумила, 4 сынып – математика
Қасымова Диана 5-сынып – математика
Байрамова Эльвира, 6 сынып – қазақ тілі
Кашкимбаева Анела, 6 сынып – орыс әдебиеті
Игорь Безгин, 7 сынып – орыс тілі
Абрамов Михаил, 10 сынып – алгебра
Митасова Любовь, 10 сынып – орыс тілі

5. Қорытындылар мен ұсыныстар:
1-тоқсанның қорытындысы бойынша оқыту нәтижелерін талдай отырып, білім беру көрсеткіштерінің төмендеуінің бірнеше себептерін болжауға болады:
 Оқушылардың аурулары бойынша жағдай оқу нәтижелеріне ішінара әсер етуі мүмкін, өйткені қазан айының бірінші жартысында күніне 15-ке дейін оқушы ауруына байланысты сабаққа қатыспаған;
 5-сыныпта оқу нәтижелерінің төмендеуі мектептегі білім сапасының жалпы көрсеткішіне айтарлықтай әсер етті, бұл бейімделу кезеңінің күрделілігімен түсіндіріледі;
 Осы уақытқа дейін мектеп әкімшілігі мен педагогикалық ұжым қабылдаған шараларға қарамастан 8-сыныптағы оқу үлгерімінің жағдайын жақсарту мүмкін болмады, бұл ата-ана тарапынан әлі де болса бақылаудың жоқтығымен байланысты. балаларды тәрбиелеу. Балалардың оқу мотивациясы мүлдем жоқ деп айтуға болады, олар оқу материалын мұғалімнің сөзінен ғана қабылдай алады, өйткені олар өте нашар және аз оқиды;
 Қалай болғанда да, 6 және 10-сыныптардағы оқу нәтижелері, сондай-ақ бір «3» алған оқушылар санының көптігі дәлел ретінде педагогикалық ұжымда айтарлықтай кемшіліктер бар екенін мойындау керек;

Ағымдағы жағдайға жоғарыда келтірілген ықтимал түсініктемелерді ескере отырып, ағымдағы жылдың қараша-желтоқсан айларында шешу үшін тиісті шаралар қабылданып, барлық қолда бар әдістемелік әлеуетті пайдалану қажет. келесі міндеттер:
Бастауыш сынып мұғалімдері:
1) Оқу құзіреттілігі – бастауыш мектепте қалыптасуы тиіс негізгі дағды, сондықтан мұғалімдер барынша жауапкершілікпен оқытудың белсенді әдістерін, сондай-ақ стандартты емес тәсілдерді қолдана отырып, өз оқушыларының оқу сауаттылығын жоғары деңгейде қамтамасыз етуі керек.
2) Кәсіби қызметтің өнімділігін арттыру үшін сабақты зерттеу стратегияларын, сондай-ақ басқа да тиімді әдістерді пайдалана отырып, шығармашылық көзқарас үшін орындалатын жұмысқа үстірт, «әуесқойлық» қатынасты өзгерту.
3) Сабаққа бару, мақсат қою – тек тақырып бойынша сабақ өткізу емес, осы сабақтың тәрбиелік мақсаттарының орындалуын қамтамасыз ету.
Пән мұғалімдері:
1) Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және толтыру бойынша жалпы мектепішілік жұмыс жоспарын орындау бөлігінде пәндер бойынша бір «4» немесе бір «3» алған оқушылармен өнімді жұмысты қамтамасыз ету.
2) Бастаңыз, егер біреу әлі бастамаған болса, әр сабаққа деңгейлік тапсырмалар әзірлеп, қолданыңыз, өйткені әр сыныпта оқу деңгейі мен әлеуеті әртүрлі балалар бар.
3) Мемлекеттік стандарт талаптарына, оқу бағдарламасына және оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру ережелеріне сәйкес әрбір сабақтың тиімділігін қамтамасыз ету.

Бақылауды жүргізген: директордың ішкі істер жөніндегі орынбасары Сейткасимова Г.К. Күні: 28.10.2021 ж.

Просмотров: 493


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст