«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Қыста жабайы жануарлардың өмірі" тақырыбында мектепалды сыныпта ашық сабақ

29.01.2024
2024 жылдың 26 ​​қаңтарында мектепалды даярлық сыныбында «Қыстағы жабайы аңдардың тіршілігі» тақырыбында сыртқы әлеммен таныстыру бойынша ашық сабақ өтті, мұғалім Кусаинова Ш.Қ.
  Балалар ұйымдасқан түрде орындарына жайғасып, тәрбиешінің көмегімен қонақтарды қарсы алды. Балалардың сабаққа деген көңіл-күйлері жақсы, көңіл-күйлері жақсы.
          Сабақты ұйымдастыру барысында келесі іс-әрекет түрлері қолданылды: ойын, қозғалыс, коммуникативті. Әр балаға қабілетіне сәйкес практикалық жеке тапсырмалар қолданылды.
          Сабақтың логикалық құрылымы және әртүрлі іс-әрекет түрлерінің өзгеруі оны SanPiN түзету іс-шараларының ұзақтығы үшін белгіленген шектен шықпай өткізуге мүмкіндік берді - 35 минут.
          Сабақты ұйымдастыру және өткізу кезінде топтың барлық кеңістігі пайдаланылды, балалар үстелдерде жұмыс істеді және топта еркін қозғалды. Осылайша, сабақты ұйымдастыруға қойылатын барлық талаптар орындалды. Мұғалімнің дайындығы жақсы - сөйлеу сауатты, анық, қатты, эмоционалды, достық атмосфера құру; сабақ сабақтың бір тақырыбына бағындыра отырып, тізбектей жүргізіледі; Тікелей оқу іс-әрекетінің барлық кезеңдері байқалды және өз кезегінде. Әлеуметтік-коммуникацияның білім беру саласының интеграцияланған аспектілері болды, ойын, сөздік және көрнекі әдістер қолданылды; балалардың жасына және олардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін әртүрлі әдістер. Педагог мектеп жасына дейінгі балаларға материалды кемістік және білу деңгейінде түсінікті және түсінікті нұсқаулар берді; Сабақтың әр сәтінде балалардың көңілін көтеріп, белсендіретін көрнекі құралдар болды. Егер бала жауап беруге қиналса, мұғалім баладан қайталауды талап етеді. Педагог мектеп жасына дейінгі балалардың іс-әрекетін мұқият қадағалайды, олардың сабақтағы белсенділігін ынталандырады, белсенділікті ұйымдастырады, мұғалім тарапынан мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық жағдайын бақылайды (депрессия, шамадан тыс толқудың болмауы), балалардың қателерін дер кезінде түзету, балалардың дербестігін ынталандыру. сынып, әр баланың сабаққа қызығушылығының болуы . Сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балалардың шиеленістерін жеңілдетуге және белсенділігін өзгертуге көмектескен жаңбыр тақырыбы бойынша физикалық минут өтті. Мұғалім кемістіктің құрылымын ескере отырып, баланың жеке ерекшеліктеріне көп көңіл бөлді. Неғұрлым белсенді балаларға қосымша сұрақтар қойылды, ал енжар ​​балаларға дер кезінде ауызша немесе көрнекі нұсқаулар берілді. Педагог балаларға жаңа ақпаратты бергенде: алдымен ол оны айтты, содан кейін балаларға сұрақ қойды, содан кейін мұғалімнің өзі дұрыс жауап берді, бұл материалды жақсы меңгеруге ықпал етті. Сабақ соңында балаларға жаңа материалға қайта оралдым. Осылайша сабақ барысында мұғалімнің алға қойған мақсаты мен міндеттері жүзеге асты. Мотивация, зейін, белсенділікке қызығушылық төмен деңгейде; балалардың қабылдауы қиын. Балалардың барлығында тәуелсіз ойлау болған жоқ. Сабақ барысында мұғалім бірнеше рет қайталап, жаңа нәрселерді енгізді; материалды бекітуді жақсарту. Бұл сабақтың тиімділігі жақсы болды, оқытудың, тәрбиелеудің және кемшіліктерді түзетудің заманауи әдістері мен әдістері қолданылды. Ол көрнекі материалдарды жақсы таңдады, ең бастысы, балаларға қолжетімді.
 
          Ұсыныстар:
1. Балалардың зейінін қажетті сәтте белсендіруге және олардың қызығушылығын арттыруға мүмкіндік беретін әдістерді ойластырыңыз;
2. Дамыту іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру, балалардың қажеттіліктеріне сәйкес жаңа технологияларды қолдану (презентация)
3. Физикалық уақыттан кейін әрекеттерді өзгерту үшін көбірек музыкалық сүйемелдеуді қосыңыз
4. Сабақ кезінде балалардың қалпын бақылаңыз (әсіресе балалар орындықтарда отырғанда).
  • i-100x100.jpg
  • i-100x100.jpg


Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 29.01.2024 22:03
Құрылған күні: 29.01.2024 22:04

Текст