 
                                
             26.10.2020
                26.10.2020
        Давлеталина Б.К., қазақ тілі мұғалімі
| Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Менің отбасым мен достарым | Мектеп: «Пятигорский орта мектебі»ММ | |||
| Күні: 17. 10.2019 | Мұғалімнің аты-жөні: Давлеталина Б.К. | |||
| Сынып: 2 | Қатысқандар:6 Қатыспағандар : | |||
| Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым тату | ||||
| Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары | 2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау | |||
| Күтілетін нәтиже | А) барлық оқушылар: Берілген сурет бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды В)оқушылардың көпшілігі: Отбасы мүшелерінің суретін салады, атауын жазады. С) кейбір оқушылар: Тірек сөздерді сүйене отырып, отбасы мүшелерінің бірін сипаттап айтады. | |||
| Тілдік мақсат 
 | Оқушылар орындай алады: отбасы, тату тіркестерді түсінеді де айтады Негізгі сөздер мен тіркестер: әпке, аға-іні, сіңлі,қарындас. Талқылауға арналған сұрақтар: Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар? Олар кімдер? | |||
| Пәнаралық Байланыстар | Әдебиеттік оқу,жаратылыстану, қазақ тілі | |||
| Алдыңғы меңгерілген білім | « Ыстық орындық » стратегия бойынша «Отбасы» тақырыбына арнайы сөздерді сабақта қайталау және меңгеру. | |||
| Сабақ барысы | ||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері 
 | Ресурстар | ||
| Сабақтың басы 5 мин 
 Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 
 
 Білу 
 
 Түсіну 
 
 
 
 
 | Сәлеметсіңдер ме,балалар! Бүгін бізде ашық сабақ .Сабаққа қонақтар келді.Оларды қарсы алайық! І Психологиялық дайындық                 1, 2 , 3 Біздің сынып тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты бастаймыз | Интерактивтік тақта 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | ||
| 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сабақтың ортасы 
 
 | ІІ.Миға шаубыл: Сенің атың кім? Сенің жасың нешеде? Сен нешінші сыныпта оқисың? Сенің отбасың бар ма? Отбасында неше адам бар? -Ендеше балалар бүгін біз сабақта отбасымыз туралы айтамыз. 
 III.Оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбымен , міндетімен таныстыру. «Кір жуатын жіп » арқылы екі топқа бөлу 
 Оқушыларды екі топқа бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес таңдалады) 
 Топ ережесін құру. «Қызғалдақ», «Түймедақ». Видеоролик Шаттық шеңбер құрып,оқушылар өзі туралы айтады Топтар бойынша тапсырмалар: 
 
 
 2. «Түймедақ» тобы: Отбасындағы жасы үлкендерді бір бөлек, жасы кішілерді бір бөлек бағанға жазады, талдайды,айтады 
 3. “АТА” тобы, “ӘЖЕ” тобы (бірге) Көп нүктенің орнына дұрыс әріптерді қойындар | 
 
 
 
 
 Интерактивтік тақта 
 
 
 Жіп,гүлдің суреттері 
 
 
 
 
 смайликтер 
 
 
 АКТ -мен жұмыс 
 
 
 
 смайликтер | ||
| Сергіту сәті: «Қызыл өрік» 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сабақтың соңы 
 
 Рефлексия 
 Үй тапсырмасы 
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 4. Мәтінмен жұмыс 5. «Ыстық орын» әдісі (стратегия) 
 6.Қайсысы артық? 
 
 Меңгердім Сұрағым бар Түсінбедім Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі Кері байланыс «Менің отбасым» тақырыбына сурет салу 
 | Таныстырылым Мәтінмен жұмыс 
 кәртішке 
 
 
 
 
 смайликтер | ||