Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Денсаулық-зор байлық |
|
Мектеп: Жарқайың ауданы « Пятигорский орта мектебі» ММ | |||
Күні 2018ж. |
|
Мұғалімнің аты-жөні: Давлеталина Бахатгуль Кублановна | |||
|
|
|
| ||
Сынып: 5 |
|
Қатысқандар: |
|
Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы |
«Ең үлкен байлық» ертегісі | ||||
Оқу мақсаты
|
5.Т4. Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсіну 5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.ТБ1.6. Мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану | ||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу , түсіну, қолдану | ||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: - шағын көлемді көркем әдеби мәтіндердің мазмұнын түсінеді Оқушылардың көпшілігі орындай алады:- Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды Кейбір оқушылар орындай алады: | ||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы -Әдеби мәтіннің мазмұнын түсінеді. -Мазмұнға бағытталған сұрақтарға жауап береді. -Қазақ тіліндегі мекен және мезгіл үстеулерді ауызша және жазбаша жұмыстарында дұрыс қолданады. | ||||
Тілдік мақсаттар
|
Жаңа сөздер қарт, тас қашаушы, күш-қуат, лашық сөздерінің мағынасын түсіндіріп беру,сөз тіркестерін құрастыру | ||||
Құндылықтарға баулу
|
- денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; - өмір бойы оқуға дайын болу | ||||
Пәнаралық байланыс |
Дене шынықтыру, өзін-өзі тану | ||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім
|
«Кофе араластырғыш таяқшалар» стратегиясы бойынша Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңді түсініп оқып, адам өміріндегі бес асыл іс пен және бес дұшпанды айтыңыз.Қай сөздер бес асылға жатады? Қай сөздер бес дұшпанға жатады? (таяқшаларда сөздер жазылып тұрады: талап , еңбек, терең ой, қанағат, рықым, өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ) | ||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин
|
Оқушылармен амандасу; жалпы жан- жақты дайындығын тексеру. Психологиялық ахуал: Қуан шаттан,қуан шаттан, Қуанатын күн бүгін. Қайырлы күн достым, Қайырлы күн болсын! Балалар, мен бүгін сендерге сабақта сәттілік тілеймін. Ал енді шеңбер құрып, бір- біріне тілек тілеңдер. (оқушылар бір- біріне денсаулық, бақыт, сәттілік... тілейді . Жақсы, енді сабақ бастау үшін топқа бөлінеміз Оқушыларды пайдалы дәрумендерге байланысты 2 топқа қима қағаздар арқылы бөлемін (Балалар алма, алмұрт суреттерін алады) .Әр топ өздері тандаған топ атауларын бөліп алады I топ «Алма» II топ «Алмұрт» «Кофе араластырғыш таяқшалар» әдісін қолдану арқылы үй жұмысын пысықтаймын «Кофе араластырғыш таяқшалар» стратегиясы бойынша Абай Құнанбаевтың «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңді түсініп оқып, адам өміріндегі бес асыл іс пен және бес дұшпанды айтыңыз.Қай сөздер бес асылға жатады? Қай сөздер бес дұшпанға жатады? (таяқшаларда сөздер жазылып тұрады: талап , еңбек, терең ой, қанағат, рықым, өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ) «Денсаулық» сөзіне ассоциация құру (Балалар, денсаулыққа қатысты қандай сөздерді білесіңдер?(Спорт,көңіл күй, дәрумендер, зор байлық, бақыт, күлкі...) |
Жемістер суреттері қима қағаздар
| ||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25мин
1 мин
2 мин
1 мин
5 мин
3 мин |
Дүниеде адамның ең үлкен байлығы – күш-қуаты мен денсаулығы. Бүгінгі сабақта біз «Ең үлкен байлық» ертегісімен танысамыз және мазмұнын түсінеміз, негізгі ақпаратты анықтаймыз, өйткені ,денсаулық – зор байлық.
Т. Ой шақыру әдісі 1-тапсырма
ҚБ Кері байланыс: Дұрыс жауап үшін әр топқа смайликтер таратамын (Жақсы, орташа , төмен)
2-Тапсырма Қазір біз интерактивтік тақтадан 2 рет мұқият ертегіңі тыңдаймыз және тізбекпен оқимыз.(балалар тақтадан тізбекпен ертегіні оқиды.) Сабақ барысында мәтінге байланысты әртүрлі тапсырмалар орындаймыз. ЕҢ ҮЛКЕН БАЙЛЫҚ (Ертегі) Ертеде бір жас жігіт өзінің кедейлігін айтып, әрдайым мұңын шағудан жалықпайды екен - Шіркін-ай, егер менің байлығым көп болса, жақсы өмір сүрер едім, — деп зарлауын қоймапты. Бір күні жігіттің лашығының алдынан қарт тас қашаушы өтіп бара жатып, зарлап отырған жігіттің қасына келеді. Саған не болды сонша жыланып? Сен нағыз бай адам емессің бе? – дейді. - Ал енді екі қолың мен аяғыңның біреуін алтынға айырбастар ма едің? Адамның ең үлкен байлығы — күш-қуаты мен денсаулығы, — дейді қарт. – Оны ақшаға сатып ала алмайсың. Ал енді, балалар,ертегіні тыңдап,оқып,әртүрлі тапсырмаларды орындаймыз.
Миға шабуыл әдісі Ертегі бойынша сұрақ – жауап 1) Жігіт қандай болған? 2) Жігіттің арманы не ? 3) Жігіттің қасына кім келеді? 4) Жігіттен қарт кісі нені сұрайды? 5) Адамның ең үлкен байлығы не? 6) Денсаулықты ақшаға сатып алуға бола ма?
3тапсырма. Жаңа сөздер:қарт, тас қашаушы, күш-қуат, лашық. (-Балалар, осы ертегіде бейтаныс сөздер бар. Сөздердің мағыналарымен танысамыз және сөз тіркестерін құрастырамыз. (қарт кісі, қарт тас қашаушы, адамның күш-қуаты,ескі лашық)
Сергіту сәті Балалар, сергіту сәтін жасайық! (Оқушылар видеоға қарап қимыл жасайды)
Тілдік бағдар. Мезгіл және мекен үстеулер етістікпен тіркеседі 1 топ Қайда ?деген сұраққа сөзді табу (қасына, алдына, жөніне) 2 топ Қашан? деген сұраққа сөзді табу( ертеде, бір күні) ҚБ Кері байланыс: Екі жұлдыз,бір тілек Т. 5- тапсырма. I. Семантикалық карта ҚБ Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек |
кесте
Парақшалар (жауаптарын жазу үшін)
Смайликтер
Ин-тер белсенді тақта Пре-зентация
Видео«Көңілді күн»
Кесте
| ||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы Талдау 5мин
Бағалау
|
Балалар, қазір көңіл күйілерің қалай? Сабақты кім қалай түсінді? Адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние қандай? Салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін не істейміз? Денсаулық жақсы болу үшін не істеу керек? Ертегідегі жігіт өзінің қателерін түсінді ме? Рефлексия. «Бас бармақ» тәсілі 1)Барлық оқушы өздерін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін. Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін. Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім
Үйге тапсырма: Ертегіңі мазмұндау |
|
Қорытынды:
5-6 балл- «5»
3-4 балл- «4»
3- тен кем балл- «3»