«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

1-сыныптағы бейімделу кезеңі.

19.01.2023

Бірінші сыныптағы бейімделу - бала өміріндегі ерекше және қиын кезең. Көптеген балалар үшін мектепке бару қиын болуы мүмкін. Әрбір бала келесі мәселелердің кем дегенде біреуіне тап болады:
- режимдік қиындықтар; - қарым-қатынастағы қиындықтар; - мұғаліммен қарым-қатынас мәселесі;
Мектепке барған кезде әрбір бала келесі компоненттер бойынша негізгі психологиялық дайындықтан өтуі керек:
1.Интеллектуалды дайындық;
2. Жеке дайындық;
3. Әлеуметтік-психологиялық дайындық;
4. Дене дайындығы.
Осы критерийлер бойынша мектепке бейімделудің үш деңгейі бөлінеді:
1.Жоғары деңгей;
2.Орта деңгей;
3.Төмен деңгей.
2022-2023 оқу жылында мектепте 4 бірінші сынып оқушысы, 2 ұл және 2 қыз:

№ Аты-жөні Туған жылы Ұлты
1. Алиев Зияд Расулович 07.06.2016 Әзірбайжан
2. Гулак Полина Александровна 18.05.2016 украин
3. Кравчук Ярослав Иванович 15.10.2015 украин
4. Межегурская Юлианна Андреевна 23.01.2016 орыс

Кабинеттегі оқу процесі Қазақстан Республикасы Білім министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік білім стандартына сәйкес жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу жоспарларына сәйкес жүзеге асырылады. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі No 115).
Мектепте баланың мектепке бейімделуіне қолайлы жағдай жасалған. Оқыту келесі талаптарды сақтай отырып жүзеге асырылады:
- оқу сабақтары 5 күндік оқу аптасы режимінде «сатылы» оқыту режимінде өткізіледі (қыркүйек – 35 минуттық 3 сабақ, қазан – қараша – 35 минуттық 4 сабақ)
- оқу күнінің ортасында динамикалық үзіліс ұйымдастырылады
- оқыту студенттердің білімі мен үй тапсырмасын есептемей жүргізіледі.
Бірінші сынып оқушыларының апталық жүктемесі нормаға сәйкес келеді, сәрсенбі - ораза күні, сейсенбі мен бейсенбіде ең көп жүктеме, ал дүйсенбі мен жұмада ең аз жүктеме. Әр күннің тәуліктік жүктемесі нормаларға сәйкес келеді, өйткені екінші және үшінші сабақтарға жұмысқа қабілеттіліктің жоғарылауы және төртіншіге жұмыс қабілеттілігінің төмендеуі ескеріледі.
2022-2023 оқу жылында орыс тілінде оқытатын 1-сыныптарға арналған бастауыш білім берудің үлгілік оқу бағдарламасына мынадай өзгерістер енгізілді:
– «Қазақ тілі», «Бастауыш», «Сауат ашу» пәндері оқытылады;
- «Шетел тілі» пәні алынып тасталды;
- «Көркем жұмыс» пәні екі пәнге бөлінеді: «Еңбекке баулу» және «Бейнелеу өнері».
Қозғалыстағы биологиялық қажеттілікті қанағаттандыру үшін аптасына 3 дене шынықтыру сабағы өткізіледі. Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау осы бағдарламалардың талаптарын ескере отырып жасалады.
Сыныптағы оқу-тәрбие процесін 3 мұғалім жүзеге асырады:

Педагог лауазымының № № Білімі тәжірибесі санаты
1. Гненюк Наталья Владимировна бастауыш сынып мұғалімі, сынып жетекшісі орта арнаулы 35 жыл 5 ай мұғалім-модератор
2. Давлеталина Бахатгуль Кублановна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі жоғары 41 жас 10 ай оқытушы-модератор
3. Чиглинцев Сергей Владимирович дене шынықтыру пәнінің мұғалімі жоғары 26 жыл 4 ай оқытушы-сарапшы

Қатысқан сабақтарды талдау 1-сыныпта жұмыс істейтін мұғалімдердің:
- пәндерді оқыту әдістемесін жақсы деңгейде меңгеруі;
- СӨЖ қалыптастыруды, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруды, оқушылардың сабақтан кейін дамуын оқыту тәжірибесіне табысты енгізу;
Қатысқан сабақтардың әрқайсысында көрнекіліктер қолданылады, ойын-сауықтық сәттер, физикалық минуттар өткізіледі, бірінші сынып оқушыларының психологиялық және жас ерекшеліктері ескеріледі. Сабақта жаңа материалды түсіндіру кезінде мұғалімдер балалардың алған білімі мен тәжірибесіне сүйенеді, проблемалық оқыту элементтері қолданылады. Сабақта мұғалімдер еркін атмосфераны құруға тырысады, жұмыс жүйесі, тапсырмалар, сұрақтар ойластырылған, бұл балаларға сабақ бойы тиімді болуға және айтарлықтай үлкен жұмысты орындауға мүмкіндік береді. Сабақтың әртүрлі кезеңдеріндегі оқушылардың сабақ іс-әрекетіндегі белсенділігі атап өтіледі. Балалардың көпшілігінде қызығушылық, өзін-өзі шығармашылықпен көрсету қабілеті дамыған.
1-сынып оқушылары арасында бейімделу кезеңінің табыстылық дәрежесін анықтау мақсатында педагог-психолог Чиглинцева Т.А. Келесі диагностикалық жұмыстар жүргізілді:

Психологиялық-педагогикалық мінездеме.
Тегі, аты: Межегурская Юлианна Андреевна
Туған күні: 23.01.2016 Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Пятигорское ауылында тұрады. Пятигорское атындағы ООО КММ оқиды, 1 сынып. Білімі: Мен бірінші сыныпқа мектепке дейінгі мекемеден келдім. Мен мектептегі шағын орталыққа барған жоқпын. Қыз балаға білім оңай. Жетекші қол дұрыс. Юлианнаның сөйлеуі дамыған, сөздік қоры бай, нормаға сәйкес келеді.
Сыныптағы балалармен қарым-қатынасы жақсы, қыз бала ұрыс-керіссіз, қайырымды, жанашыр. Топтық ойындарды жақсы көреді. Логикалық ойлауы дамиды. Сыныпта ұқыпты, еңбекқор. Мектептегі іс-шараларға белсенді қатысады. Бала жұмыс істегенді ұнатады. Тапсырмаларға жауапкершілікпен қарайды, басталған істі соңына дейін жеткізеді. Қыздың созылмалы аурулары жоқ. Джулианна сабақты себепсіз қалдырмайды.
Тегі, аты: Кравчук Ярослав Иванович
Туған күні: 15.10.2015 ж
Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Пятигорское ауылында тұрады. «ООШ с.Пятигорское» КММ оқиды, 1 сынып. Білімі: Мен бірінші сыныпқа мектепке дейінгі мекемеден келдім. Мектептегі шағын орталық тұрақты келмейтін. Ярослав мектепке жақсы дайындықпен түсті. Бір ай оқу барысында ол өзін саналы, жауапкершілігі мол студент ретінде көрсетті. Қызығушылықпен оқу. Өз ойларын дұрыс жеткізеді. Оқыған буындарды оқиды, тыңдаған әңгіме бойынша сұрақтарға жауап береді. Сабақта белсенді, үнемі қолын көтереді. Жаттығу тапсырмаларын орындау кезінде ол әрекеттің бір түрінен екіншісіне тез ауыса алады. Дәптерлеріне мұқият жазуға тырысады. Мұғалімнің нұсқауларын анық және мұқият орындайды
Z-s, r-l, sh-s, sh-s, w-sh дыбыстарын айту қиынға соғады.
Сабақтан себепсіз қалмайды. Хоббиі: сурет салғанды, конструктормен айналысқанды, құрдастарымен ашық ауада ойындар ойнағанды ​​ұнатады. Мінез-құлық: жақсы, тәртіп бұзбайды. Жеке ерекшеліктері: құрбыларымен көпшіл, қарым-қатынас дағдылары қалыптасқан. Сабақта ұстамдылық сезілмейді, мазасызданбайды, қорқыныш сезімі байқалмайды. Құрбылар тобындағы көңіл-күйдің басым түрі белсенді, эмоционалды. Созылмалы аурулары жоқ.
Отбасы жағдайы: Ярослав атасы мен әжесімен тұрады, бірақ анасы мен әкесі баланың өміріне қатысады. Отбасының әлеуметтік жағдайы орташа. Отбасындағы қарым-қатынас жақсы, атмосфера мейірімді, әжесі Ярославқа мұқият, сынып жетекшісімен үнемі байланыста.

Тегі, аты: Гулак Полина Александровна
Туған күні: 18.05.2016 Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Пятигорское ауылында тұрады. «ООШ С. Пятигорское» КММ оқиды, 1 сынып. Білімі: Мен бірінші сыныпқа мектепке дейінгі мекемеден келдім. Мен мектептегі шағын орталыққа барған жоқпын. Қыз балаға білім оңай. Жетекші қол дұрыс. Полинаның сөйлеуі дамыған, сөздік қоры бай, нормаға сай.
Сыныптағы балалармен қарым-қатынасы жақсы, қыздың кикілжіңі жоқ. Топтық ойындарды жақсы көреді. Қорқыныш, жалғыздық сезімі байқалмайды.
Логикалық ойлауы дамиды. Сыныпта ол еңбекқор, ынталы, бірақ шаршауы мүмкін. Мектептегі іс-шараларға белсенді қатысады. Бала жұмыс істегенді ұнатады. Тапсырмаларға жауапкершілікпен қарайды, басталған істі соңына дейін жеткізеді. Полина тәуелсіз. Қыздың созылмалы аурулары жоқ. Полина толық үлкен отбасында тұрады. Ата-анасы қызына мұқият.
Тегі, аты: Әлиев Зияд
Туған күні: 07.06.2016 ж
Ақмола облысы, Жарқайың ауданы, Пятигорское ауылында тұрады. Сынып: 1 Оқу: Мен бірінші сыныпқа мектепалды даярлықтан келдім. Мектептегі шағын орталық тұрақты келмейтін. Денсаулық: созылмалы аурулары жоқ. Ойын әрекетінің ерекшеліктері: бала ұжымдық ойындарды ұнатады, бірақ өз бетімен ойнауға қабілетті. Ертегі тыңдағанды ​​ұнатады. Ол мультфильмдерді көргенді ұнатады. Қарым-қатынас: баланың балаларға деген ізгілікті қарым-қатынасы, олармен ынтымақтастыққа деген ұмтылысы дамиды. Топтағы жігіттердің арасында қызығушылықтары ортақ достардың тұрақты шеңбері бар. Бала өте көпшіл, үлкендермен араласуға дайын. Сөйлеуді дамыту: Сөйлеу дамиды, сөйлемдерді дұрыс құрастырады, ауызекі хабарлар жасайды, ой қорытады. Сабаққа қызығушылық танытады, жұмыс қарқыны баяу, тапсырмаларды оңай жеңеді. Ол жұмыс істегенді ұнатады және сол жерде өзін сенімді сезінеді. Мақтауды және мақұлдауды ұнатады. Баланың адамгершілік дамуының қалыпты деңгейі бар. Мінез ерекшеліктері: Зияд көпшіл, бауырмал, жанаспайды, көпшіліктің назарында болғанды ​​ұнатады. Ата-анасы баласына мұқият.

Баланың мектепке бейімделу кезеңі екі-үш аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін. Бұл көптеген факторларға байланысты: баланың жеке ерекшеліктері, оның қарым-қатынасының сипаты, оқу орнының түрі, баланың мектеп өміріне дайындық дәрежесі. Екінші тоқсанның соңында бірінші сынып оқушыларының барлығы дерлік бейімделу кезеңін аяқтап, жақсы оқушы болуы керек.
Оқытудың есепті кезеңінде балалар мектеп режиміне үйренді деп сеніммен айта аламыз. Олар портфолиодан сабаққа қажетті құралдарды алуды біледі, қойылған сұраққа толық жауап беруге тырысады, жауабын «Менің ойымша», «Менің ойымша», «Менің ойымша» сөздерінен бастайды, егер олар бірдеңе сұрағылары келгенде, олар қолдарын көтереді, орнынан айқайламайды.
Жалпы, бірінші сынып оқушыларының бейімделуі жақсы жүріп жатыр, мектептегі балалардың көпшілігінің көңіл-күйі жақсы, эмоциялары жақсы, өзін-өзі бағалауы байқалады. Балалар оқуды және мектепке баруды жақсы көреді.

Просмотров: 501


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст