«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша мектептегі оқу-тәрбие процесінің қорытындылары туралы есеп беру ақпараты

12.01.2022

Талдау мақсаты: мектептің өткен кезеңдегі қызметін бағалау; 2 жартыжылдыққа арналған мектеп қызметінің жүйесін жобалау.
Талдау тапсырмалары
1. Мектептің соңғы нәтижелеріне оң немесе теріс әсер еткен факторлар мен жағдайларды анықтай отырып, тұтас педагогикалық процестің сапасын бағалау.
2. Оқу жылының 1 жартыжылдығындағы қорытындыларды талдау және осының негізінде 2 жартыжылдықтағы педагогикалық ұжымның мақсаттары мен міндеттерін негіздеу және тұжырымдау.
3. Оқу-тәрбие процесінің тиімділігін бағалау.
4. Әрбір мұғалімнің өз қызметін бағалау негізінде кәсіби дамуына ынталандыру.
Талдау көздері:
1. Оқу процесінің статистикасы.
2. Мектепішілік бақылаудың жүйеленген мәліметтері.
3. Студенттерді бақылау, аралық аттестаттау нәтижелері.
4. Пәндік олимпиадалардың, түрлі деңгейдегі жарыстардың қорытындысы.
5. Педагогикалық ұжыммен жұмыс нәтижелері.
Қызмет бағыты:
1. Білім туралы заңның жүзеге асырылуы
2. Бағдарламалардың орындалуы
3. Оқу процесінің сапасы. Оқыту көрсеткіштерін бақылау.
4. Оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою және толтыру жоспарын орындаудағы мұғалімдердің жұмыс жүйесінің тиімділігі.
5. Мұғалімдердің дарынды оқушылармен жұмысының тиімділігі.

Талдау нәтижелері:
Білім туралы заңның іске асырылуы
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңына сәйкес мектеп бастауыш жалпы, негізгі жалпы және орта жалпы білімнің қолжетімді және тегін болуын қамтамасыз етеді. Мектеп күндізгі оқу түрімен қамтамасыз етеді. Мектепте жыл басында мектепалды даярлық сыныбында 1-10 сыныптан 62 оқушы +4 оқушы білім алса, жыл соңында мектепалды даярлық сыныбында 60 оқушы +4 оқушы білім алды. 2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығында 2 оқушы тұрғылықты жерін ауыстыруына байланысты мектеп тізімінен шығып қалды.
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын орындау мақсатында 0 жастан 18 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдердің мектепке баруын қамтамасыз ету бөлігінде жалпы білім беру айлығы (2021 жылғы тамыз-қыркүйек) өткізілді.
Айлар барысында келесі іс-шаралар атқарылды:
 мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды тіркеуге арналған үйме-үй айналымдары;
 аз қамтылған және көп балалы отбасылардың тізімдерін нақтылау.
2021-2022 оқу жылының басында ең төменгі күнкөріс деңгейі орташадан төмен отбасы балалары, көп балалы отбасылар – бар болғаны 10 бала туралы мәліметтер базасы жасалды.

Ұсынылған құжаттарға сәйкес, аталған санаттағы оқушыларға кезең ішінде жалпыға бірдей білім беру қорынан материалдық көмек көрсетілген. «Мектепке жол» акциясы аясында жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға мектеп формасы, оқу құралдары түрінде демеушілік көмек көрсетілді. Сондай-ақ, аз қамтылған отбасылардан шыққан студенттерге кеңсе тауарлары түрінде көмек көрсетілді.
2021-2022 оқу жылының бірінші жартыжылдығында мектептің барлық оқушылары тегін ыстық тамақпен қамтылса, 10 оқушы Жалпыға білім беру қорынан, қалғандары «MadiyarK» ЖШС-нің демеушілігімен қамтылды.
Барлық оқушылар оқулықтармен мектеп кітапханасы қорынан 100% қамтамасыз етілген.
Бағдарламалардың орындалуы.
2021-2022 оқу жылында мектепте оқу процесі жұмыс оқу жоспары бойынша жүзеге асырылады. Мемлекеттiк бiлiм беру стандартын iске асыратын бiлiм беру бағыттары мен пәндерiнiң жиынтығы бiртұтас бiлiм беру кеңiстiгiн құруға мүмкiндiк берген шектi рұқсат етiлетiн жүктеме ескерiле отырып, қажеттi сағат санымен оқу жоспарының инвариантты бөлiгiнде ұсынылған.
1 жартыжылдықтағы оқу апталарының саны – 16. Жалпы алғанда, 1 жартыжылдықта оқу жоспарындағы пәндер бойынша және барлық сыныптардағы бағдарламалық материалдың өтуі 1 жартыжылдықтың басында бекітілген кестеге сәйкес келеді. 2021-2022 оқу жылы. Журналдардағы жазбалар бағдарламалық материалды күнтізбелік-тақырыптық жоспарлауға сәйкес келеді. 10-сыныпта НВиТП пәні бойынша бағдарлама мұғалімі Жанадилов Т.С. жұмыстан босатылуына байланысты игерілмеді. (06.12.2021 ж.) сондай-ақ маманның болмауына байланысты «Қазақстан тарихы» және «дүниежүзі тарихы» пәндерінің бағдарламалары.

Оқу процесінің сапасы. Оқыту көрсеткіштерін бақылау.
Мектепте жыл басында маманның болмауына байланысты «Қазақстан тарихы», «Дүние жүзі тарихы», «Құқық негіздері», «Зайырлылық және дінтану негіздері» пәндерінің сағаттары бос қалды. . Нәтижесінде «Құқық негіздері» пәні мен «Зайырлылық және дінтану негіздері» курсының сағаттары Сейткасимова Г.К. және Кузнецова И.Е. 2021 жылдың 1 желтоқсанынан бастап «Қазақстан тарихы», «дүниежүзі тарихы» пәндерінің сағаттарын бір мезгілде Қарасу Ош қаласының оқытушысы Торғайбаев Қ.Қ. 1 жартыжылдықтың соңында мектепте маманның болмауына байланысты 10-сыныпта NViTP пәні оқылмайды.
Мектеп бойынша 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша білім сапасының көрсеткіші 54%, оқу үлгерімі 100%. 2020-2021 оқу жылының осы кезеңіндегі білім сапасының көрсеткішімен салыстырғанда ағымдағы көрсеткіш теріс үрдіске ие – (- 19). Мектеп статистикасының нәтижелерін, мектепішілік бақылау нәтижелерін, білім беру көрсеткіштерінің мониторингін талдай отырып, мектептегі білім сапасының орташа көрсеткішінің төмендеуінің негізгі себебі – оқушылардың сабаққа қатыспауының көптігі деп болжауға болады. ауруларға байланысты. Бірінші жартыжылдықта келмегендерді есепке алу статистикасы бойынша 8-ден 14-ке дейін оқушы ауруына байланысты күн сайын сабаққа қатыспаған. Ералы Салтанат (5-сынып), Ералы Әйгерім (4-сынып), Кирилл Раскошинский (5-сынып), Мишутина Варвара (5-сынып), Кашкимбаева Анели (6-сынып) оқушыларының қалдырған сабақтарының максималды саны – 10-нан 25 күнге дейін. Оқушылар арасында маусымдық аурулардың өршуі қыркүйек-қазан айларының тоғысында басталып, 2-тоқсанның соңына дейін жалғасты.

Қазақ тілінде (-4) теріс динамика байқалса, басқа пәндер бойынша білім сапасының көрсеткіштері жоғарылаған:
Орыс тілінде- (+2)
Әдебиет үшін- (+6)
Ағылшын тілінде - (+5)
Қазақ тілі пәні бойынша көрсеткіштердің айтарлықтай төмендеуі 3-сыныпта – (-17), 9-сыныпта (-17), 8-сыныпта – (-67) байқалды.
3-8-сыныптарда білім сапасының төмендеуінің себебі, жоғарыда атап өтілгендей, сабақты босатып алудың көптігі болды. Балалар үнемі үй тапсырмасын орындай бермейді, сабақтан жиі қалып қойды, соның салдарынан пәнде олқылықтар көп болды.
Мұғалімдер Нарботина З.К. және Давлеталина Б.К. Сабақ барысында да, оқуды дараландыру шеңберінде де, сабақтан тыс уақытта да, қосымша сабақтарда нашар оқитын оқушылармен түзету жұмыстары жүйелі түрде жүргізіледі.

Білім беру нәтижелерінің айтарлықтай төмендеуі биология пәнінде байқалды – (-11). Бұл көрсеткіш 8-сыныптағы нәтижелердің сыни төмендеуімен байланысты (-34). Бұл сыныпта жалпы дерлік барлық пәндер бойынша білім сапасы төмен. 8-сынып оқушылары үлгерімі төмен оқушылар санатына жатқызылады, бірінші жартыжылдықта олар ауруға байланысты сабақтан жиі қалып қойды.

Тоқсандық мәліметтер бойынша 2 және 5-сыныптардағы нәтижелер тұрақты болып қалады. Көрсеткіштердің өсуі 4-сыныпта – (+4), 7-сыныпта – (+9), 10-сыныпта – (+13) байқалды. Көрсеткіштердің төмендеуі 3 сыныпта – (-27), 6 сыныпта – (-8), 9 сыныпта – (-17) байқалды.

Мектепте 1 жартыжылдықтың қорытындысы бойынша оқуын үздік бағаға бітірген 11 оқушы және «4» және «5» деген бағаға 18 оқушы бар.
2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығы қорытындысы бойынша үздік окушылар  тізімі
 
1. Атарбеков Дамир 2 сынып
2. Климанов Даниел 2 сынып
3. Чиглинцев Варвара 3 сынып
4. Шишкин Руслан 4 сынып
5. Ералы Салтанат 5 сынып
6. Погодина Елизавета 5 сынып
7. Сидоренко Екатерина 5-сынып
8. Исахов Маратхан 9-сынып
9.Сейлова Дариға 9 сынып
10. Сенин Никита 9-сынып
11. Балацко Олеся 10 сынып
 
2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдық қорытындысы бойынша үздік  окушылардың тізімі
 
1. Қағарманов Кәрім 2 сынып
2. Бұрғылау белгісі 3-сынып
3. Кузнецова Виктория 3 сынып
4. Петров Давид 3-сынып
5. Таңатар Алмас 3-сынып
6. Атарбекова Дарина 4 сынып
7. Ғұбайдуллин Ринат 4-сынып
8. Ералы Әйгерім 4 сынып
9. Шиганова Дариға 4 сынып
10. Белова Аделина 5 сынып
11. Бидай Кирилл 5 сорт
12. Тюренков Илья 6 сынып
13. Безгин Игорь 7 сынып
14. Белов Максим 7 сынып
15. Котов Николай 7-сынып
16. Тюренков Игорь 7 сынып
17. Жұмағұлова Аида 10 сынып
18. Митасова Любовь 10 сынып
 

Бір «4» саны бар оқушылар:
Губайдуллин Ринат, 4 сынып – орыс тілінде
Бір «3» саны бар оқушылар:
Губайдуллина Маргарита, 3 сынып – қазақ тілінде
Қасымова Диана, 5 сынып – математикадан
Байрамова Эльвира, 6 сынып – орыс тілінде
Кашкимбаева Анела, 6 сынып – математикадан
Полищук Алина, 6 сынып – орыс тілінде
Галчук ​​Руслана 7-сынып - алгебрадан
Шиганова Айнура, 7 сынып – алгебрадан
2021-2022 оқу жылының 1 тоқсанының аяғында да осындай жағдай болды, одан кейін пәндерден бір «3» немесе бір «4» алған оқушылар да болды. Оқытушыларға оқушыларды «жүргізу», жақсы нәтижеге жету үшін ұсыныстар берілді. Алайда жартыжылдықтың қорытындысы бойынша жағдай жақсарған жоқ, бұл оқу озаттары мен жақсы студенттердің резерві бар мұғалімдердің жеткіліксіз жұмыс істеуін көрсетеді.

Педагогикалық ұжымның 2021-2022 оқу жылына белгіленген міндеттерді шешудегі қызметін талдау нәтижелері бойынша қорытындылар:
1) Мектептегі оқу-тәрбие процесі орта білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырылды;
2) «Қазақстан тарихы», «Дүниежүзі тарихы», «NViTP» пәндерін, «Зайырлылық және дінтану негіздері», «Пікірсайыс клубы» курстарын қоспағанда, келесі себептер бойынша пәндер бойынша оқу жоспарлары аяқталды: болмауы мамандардың, сондай-ақ оқу жүктемелерінің қайта бөлінуіне байланысты;
3) Мектептегі білім сапасының көрсеткіші өткен жылмен салыстырғанда айтарлықтай төмендеді, оның негізгі себебі – оқушылар арасында маусымдық суық тиюдің көп болуы;
4) 2021-2022 оқу жылының 1 жартыжылдығына жоспарланған оқу-тәрбие процесі, әдістемелік жұмыс, мектепішілік бақылау, ұйымдастыру-педагогикалық іс-шаралар бойынша негізгі іс-шаралар белгіленген мерзімде орындалды;
2021-2022 оқу жылының 2 жартыжылдығында жүзеге асыруға арналған міндеттер:
1) Мектеп мұғалімдері оқу-тәрбие процесінің тиімділігін арттыру, оқытудың инновациялық әдістерін жүйелі енгізу, үлгерімі төмен және білімінде кемшіліктері бар оқушылармен тиімді түзету жұмыстарын жүргізу арқылы оқушылардың оқу көрсеткіштерінің сапалы және тұрақты өсуіне жағдай жасауы керек. ZUN жүйелік мониторингі негізінде студенттердің оқу нәтижелерін қадағалаңыз және жылдам түзетіңіз.
2) Мектеп мұғалімдері балалардың әлеуеті мен табиғи қабілеттерін барынша арттыру мақсатында жұмыстың формалары мен әдістерін тәжірибе жасап, дарынды оқушылармен жұмысты жандандыру;
3) Мектеп әкімшілігі мектептің бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес 2021-2022 оқу жылының 2 жартыжылдығына өндірістік тапсырмалардың орындалуын ұйымдастырып, оның орындалу жағдайын уақтылы және объективті бақылауды қамтамасыз етсін.


Аналитикалық ақпаратты оқу ісінің менгерушісі  Сейтқасимова Г.Қ. дайындады.

2022 жылдың 6 қаңтары

 

Просмотров: 4678


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст