«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Психологтың кеңесі. Сынып жетекшісіне: балалардың демалуына көмектесетін ойындар

08.04.2021

Егер біз баланың ұялшақтық ұғымын классикалық психология тұрғысынан егжей-тегжейлі қарастыратын болсақ, онда бірыңғай, нақты және жан-жақты анықтама жоқ деген қорытындыға келуге болады. Бірақ ғалымдардың көпшілігі бір нәрсеге келіседі - ұялшақтықпен жұмыс жасау мүмкін және қажет. Міне, Мәскеудегі No1699 орта мектептің Федералды мемлекеттік бюджеттік білім беру мекемесінің мұғалім-психологы Людмила Киселеваның практикадан бірнеше ойын жаттығулары, ол балаға сынып жетекшісі мен мектеп психологының басшылығымен көмектеседі. , көпшіл және босаңсу үшін
Біз байланыс саласында жұмыс істейміз
«Кім қалай тыңдап отыр?»
Бұл жаттығу белгісіз балаларға аудитория алдында сөйлеу кезінде аудиторияның реакциясын қалай басқаруға болатындығын білуге ​​мүмкіндік береді.
Мұғалім оқушыны (немесе бірнеше адамды) өлең немесе әңгіме айтуға шақырады. Бала дайындалу үшін сыныптан шығады. Осы кезде мұғалім қалған балалармен келіссөздер жүргізеді: балалардың жартысы спектакльге мүлдем қызығушылық танытпайтындықтарын көрсету үшін, ал қалған балалар, керісінше, өздерін жалықтырған кейіп таныту үшін барын салуы керек. өте қызығушылық таныту.
Сөйлеу соңында мұғалім баладан сөйлеген кезде қандай сезімде болғанын, сыныптың қай жартысына баруға тырысқанын сұрайды. Бұдан әрі, көпшілік алдында сөйлеу кезінде аудиторияның назарын аудару тәсілдерін жалпы талқылау кезінде мұғалім балаларға сөйлеушіге тыңдаушылардың оған қалай қарайтынын түсінуге көмектесетін сигналдар туралы айтады: ашық қалыптар, мұқият көзқарас, жетекші сұрақтар.

«Бәрібір сен кереметсің, өйткені ...»
Бұл жаттығу ұялшақ балалардың өзін-өзі бағалауымен жұмыс кезінде пайдалы.
Қатысушылар жұппен жұмыс жасайды. Біріншісі: «Мен әрдайым жетістікке жете бермеймін ... зейін қойып / сұраққа тез жауап беру / керекті сөздерді табу ...» Екіншісі тыңдап болғаннан кейін келесі сөздерден бастап жауап беруі керек: бәрібір керемет, өйткені ... сіз әдемі өлең жазуды білесіз / әзіл айтуды білесіз / сіз мейірімді әрі жанашырсыз ... «
«Кімге тақ, кімге дүм»
Бұл ойын жаттығуы балаға басқа адамдармен байланыс тек сөйлеу арқылы ғана мүмкін еместігін түсінуге көмектеседі.
Балаларды эмоциялар мен сезімдерді бейнелеуге шақырыңыз:
а) тақтағы патша (билік, қорқыту, қадір-қасиет);
ә) орындықтағы Золушка (қарапайымдылық, кішіпейілділік);
в) орманда қарақшы табы бойынша (ашуланшақтық, ашуланшақтық, көздер жарқылдайды, пышақ қайрайды);
г) орындықтағы әже (шаршау, мейірімділік, байсалдылық);
д) орындықтағы әдемілік (талғампаздық, оның қарсыласпайтындығына сенімділік, күлімсіреген көзқарастармен қарайды).

«Мен темірге айналамын»
Бұл ойын ойды берудің вербальды емес тәсілдерін үйретеді.
Бала тұрмыстық техникаларға «айналуы» керек және қызып тұрған үтікті, ескі кір жуғыш машинаны, оятар сағатты, қоңыраудан жарылған телефонды, үстел шамын бейнелеуі керек.
«Шыны арқылы»
Бұл жаттығу сізге вербальды емес қарым-қатынас дағдыларын тәжірибеде қолдануға көмектеседі.
Балаға мимика мен ым-ишара көмегімен «Менің тамағым ауырады», «Сіз шарф киюді ұмытып кеттіңіз, бірақ сыртта суық», «Мен шөлдеп тұрмын, маған әкеліңізші стакан су »,« Сіз маған сурет салуға қосылғыңыз келе ме? »
«Әрқашан ИӘ деп айт» / «Әрқашан ЖОҚ деп айт»
Тренинг ретінде сіз жеке кеңістігі үнемі бұзылатын және шекара құра алмайтын оқушыны (мысалы, бәрі алдайды, бірақ ол бас тарта алмайды) күндіз мұндай сұрауларға нақты және қатал «жоқ» деп жауап беруді ұсына аласыз.
Барлық қоңырауларға «иә» сөзімен жауап беру үшін кері жаттығу құрбыларымен қарым-қатынас жасау қиын болатын тым жабық жігіттер үшін жарамды.
«Тоқта, жақындама!»
Бұл адамға жақындауға ыңғайлы қашықтықты анықтауға арналған жаттығу.
Балалар бір-біріне қарама-қарсы 2-3 метр қашықтықта тұрып, баяу жақындай бастайды. Бала қашықтықтың азаюы оны ыңғайсыз сезінетінін сезгенде, тоқтату керек. Серіктеске дейінгі қашықтық - оның жеке шекаралары, оның ішінде ол ешкімді кіргізуге дайын емес.

Біз кез-келген мұғалім балаларға ойын жағдайларын ашуға, өзіне сенімді бола білуге ​​және ұялшақтықтың кемшілік емес, жеке ерекшелік екенін түсінуге көмектесетін әдістерді ұсындық. Оларға ұялшақтық деңгейлерін біртіндеп төмендетуге көмектесетін дәл осы хабардарлық.

Просмотров: 357


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст