«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Пятигор ауылының негізгі орта мектебі» КММ
Коммунальное государственное учреждение «Основная средняя школа села Пятигорское отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи білім беру мәселелері» тақырыбында мұғалімдердің әдістемелік диалогы

31.03.2021

«Оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи білім беру мәселелері» тақырыбында  әдістемелік диалог сценарийі

Эпилог:
Оқу қай жерде болмайды - және бұл барлық пәндерде болады - басты кінә бар мұғалімге түседі. Оқушының жетістігі - мұғалімнің еңбегінің ең жақсы өлшемі ...
Егер мұғалім скуки тынысын айналасына таратса, онда мұндай атмосферада бәрі қурап қалады. Оқытушы қызықты етіп оқыта алады, оның тақырыбын түсіндіреді, тіпті ең абстрактілі, жауап беру жолдары студенттің жан дүниесінде естіліп, оның қызығушылығы бір минут ұйықтап кетпеуі үшін қажет.
(А. Эйнштейн)

Оқыту мен тәрбиелеудегі заманауи білім беру проблемалары жақын болашақта мұқият назар аударуды және шешімдерді талап етеді, өйткені біз еліміздің болашағы, қоғамымыздың құндылық бағдары туралы және жалпы алғанда елдің ұлттық қауіпсіздігі туралы сөйлесеміз.
Білім жолында әрдайым бірнеше қиындықтар кездесіп келді. Қоғамды қалыптастыру мен тәрбиелеудің бұл процесі оңай емес, көп күш пен ыждағаттылықты қажет етеді. Әр кезеңде қиындықтар туындайды, оны жеңу керек.
Біріншіден, олар білімге жаңа ұғымдарды, әдістерді және т.б. енгізуге тырысады, олар көбінесе батыстан қарызға алынады және біздің білім беру жүйемізге сәйкес келмейді. Әр түрлі оқу жүйелерінің элементтерін араластыру ішкі қақтығыстарға және жаттығуда тиімділіктің болмауына әкеледі. Тағы бір проблема - білім берудегі барлық инновациялар тексерілмейді, бірақ іс жүзінде бірден, кең ауқымда іске асырылады. Бұл көбінесе жағымсыз салдарға әкеледі.
Кешенді оқу жоспары - қазіргі білім берудің тағы бір кемшілігі. Қазіргі балалар анағұрлым жетілдірілген болғанына қарамастан, олар үшін қиын материалды үйрену қиынға соғады, бұл кейде ата-аналардың өздері үшін қиын болып шығады.

Білімді бағалау жүйесі қиындықтарды да қамтамасыз етеді. Білімді тексеру мен бағалаудың заманауи әдістеріне қарамастан, нәтижелер объективті емес. Емтихандарды тапсыру кезінде жақсы нәтижелерді талап ету дұрыс емес, ал оқу процесінің өзін нақты және байыпты бақылау жоқ.
Заманауи білім берудегі проблема туралы көп айтуға болады, тіпті кімнің кінәлі екенін түсіну қиын.
Бүгінгі күні барлық санаттағы балалармен жұмыс жасауға мүмкіндік беретін көптеген технологиялық әдістер, бағдарламалар мен әдістер бар, олар технологиялық сектордың соңғы жетістіктерін, өзіндік жаттығуларын, шынайы, заманауи және қызықты аудио-видео материалдарды, сонымен қатар интерактивті. оқу құралдары. Алайда, шын мәнінде, оқу процесінің тиімділігі, соңғы мониторингтік зерттеулерге сәйкес, студенттердің мотивациясы сияқты төмендейді, ал бұл процестің өзі көбіне жалықтырғыш және монотонды болады.

Кішкене қорап жай ашылады: топтың қатайған ойлауы мен бір нәрсені өзгерткісі келмеуі арасындағы байланыс - қауіптен қорқу. Ия, тәуекелдер әрдайым заманауи әдістермен шешілуі керек проблемалар болып табылады, өйткені балалар өзгеріп отырады және 1980 жылдары мүлтіксіз жұмыс істеген әдістер 2021 жылы тиімсіз немесе мүлдем пайдасыз. Балалардың санасы, қоршаған орта, адамгершілік құндылықтар, отбасындағы тәрбиенің стереотиптері және қоғамдық пікір өзгерді, ал білім беру жүйесі ұйқылы тасбақа сияқты айналада болып жатқан өзгерістерді түсінуге тырысады, бірақ, өзіндік ерекшеліктеріне байланысты дәрменсіздік, ол дұрыс емес бағытта кетеді немесе одан да артта қалады.
Жоғарыда аталған қарама-қайшылықтарға байланысты, қолданыстағы білім беру моделінде бұрыннан келе жатқан проблемалар туындайды, олар жақын болашақта мұқият назар аударуды және шешуді қажет етеді:

1) тоқырау проблемасы, бұл оқу процесінде жаңалықтың болмауы.
2) білімнің ескіру проблемасы, ол дәстүрлі оқыту құралдарын қолдана отырып, оны оқытушыдан оқушыға беру процесінде бар ақпаратты жаңартудың жеткіліксіз жылдамдығынан тұрады.
3) Студенттердің қызығушылығы, бұл әр сабақты өткізу әдістемесінің өзгермейтіндігінен туындаған мотивацияның жоқтығы.

Жоғарыда айтылғандарға сүйене отырып, біз бүгінгі диалог үшін зерттеудің үш бағытын анықтаймыз:

- Бізде, мұғалімдерде қандай жеке және кәсіби қасиеттер болу керек, бізбен қарым-қатынас әрдайым оқушыларымыз үшін қызықты, қалаулы және нәтижелі болуы керек?

- Сіздің оқушыларыңыз әрдайым қызығушылық танытып, білім беру мақсаттары толығымен жүзеге асуы үшін сіздің сабағыңыз қандай болуы керек және сіз студенттердің кем дегенде 80% -ы бағдарламалық материалды жақсы деңгейде меңгергеніне кепілдік бере аласыз ба?

- Сізде сабақты жоғары дәрежеде мазмұнды және қызықты ету үшін қандай әдістемелік құралдар бар?

Просмотров: 467


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст